مشایخی هفته قوه قضائیه را فرصتی برای تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن مشایخی سرپرست فرمانداری آغاجاری به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

سالروز شهادت مظلومانه آیت الله محمد بهشتی و جمعی از مسئولان کشورمان در حادثه تروریستی انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در ۷ تیر ماه سال ۱۳۶۰ به عنوان روز قوه قضائیه نامگذاری شده است

قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی مسئولیت خطیر و حساسی را در پاسداری از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و قانون اساسی، پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی، دفاع از مظلومان، برقراری امنیت و تحقق بخشیدن به عدالت عهده دار است.

نامگذاری یکم تا ۷ تیر ماه به نام هفته قوه قضائیه، فرصت مغتنمی برای تکریم خادمان و تلاشگران خدوم و متعهد حوزه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه محسوب می‌شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای امام و انقلاب اسلامی، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه به ویژه ریاست دادگاه عمومی و کارکنان متعهد این نهاد ارزشمند و اعضای شورای حل اختلاف در شهرستان آغاجاری تبریک عرض می‌کنم و برای این عزیزان توفیق روزافزون در مسیر خدمت به نظام جمهوری اسلامی را از درگاه ایزد منان خواستارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.