مرادی گفت: کارکنان شرکت آب و فاضلاب اندیمشک برای نخستین بار پس از مدت‌ها اولین واریزی حقوق خود را با صورت کامل و با افزایش ۴۰ درصدی دریافت کردند.

فرامرز مرادی سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اعلام این خبر گفت: به رغم تلاش‌های فراوان، حقوق کارکنان واحد‌های مختلف آب و فاضلاب منطقه اندیمشک مدت زیادی بود که به صورت کامل پرداخت نمی‌شد.

او افزود: با تلاش و همدلی همه کارکنان آبفا اندیمشک با وجود اینکه نسبت به سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش حقوق و دستمزد داشتیم، توانستیم پس از مدت‌ها برای نخستین بار حقوق را به صورت کامل پرداخت نماییم.

مرادی بیان داشت: قبل از آغاز سال ۱۴۰۰ حقوق کارکنان واحد‌های مختلف آبفا اندیمشک به صورت علی الحساب پرداخت می‌شد.


بیشتر بخوانید


سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با تاکید بر افزایش توان معیشتی کارکنان آبفا منطقه اندیمشک، پرداخت کامل حقوق کارکنان این اداره را در طول سال‌های اخیر یک اقدام کم سابقه دانست و گفت: امسال افزایش خدمات رفاهی و تقویت توان معیشتی کارکنان واحد‌های مختلف اداری مورد توجه قرار گرفته و مقرر شده گام‌های مهمی جهت تحول در زمینه پرداخت حقوق کارکنان و حتی آبداران این مجموعه برداشته شود.

اخیرا پرداخت نشدن حقوق کارکنان شرکت آبفا خوزستان موجب تجمعات پی در پی در مقابل استانداری خوزستان شده بود. این افراد به ماه‌ها حقوق معوقه و پرداخت نشدن کامل آن اعتراض دارند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.