نخستین زمین چمن مصنوعی فوتبال ویژه بانوان در محل بوستان بانوان شهرستان شهربابک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی بانوان در شهربابک از تعامل و تلاش مسئولان دستگاه‌ها و نهاد‌های شهربابک که سعی می‌کنند ورزش شهرستان در سطح استان و در سطح ملی دارای جایگاه مناسبی باشد، قدردانی کرد.

او با بیان اینکه با افتتاح این زمین چمن، هزار متر به سرانه فضای ورزشی روباز شهرستان اضافه می‌شود، افزود: با تعاملاتی که در گذشته و حال در شهرستان وجود داشته، شهربابک را نسبت به سایر شهرستان‌های استان متمایز کرده است.

پاریزی با اشاره به تاثیر مثبت سرانه ورزشی بر شادابی و نشاط عمومی جامعه، تصریح کرد: در حوزه زیرساخت‌های ورزش، شهربابک جزو پنج شهرستان برتر استان است که جا دارد از همه عزیزانی که تلاش می‌کنند اتفاقات خوبی برای شهرستان رقم بخورد، تشکر کنم.

او ضمن تبریک صعود تیم فوتبال مس شهربابک به لیگ یک و قهرمانی تنیس روی میز بانوان باشگاه شهرداری شهربابک در لیگ برتر و همچنین مقام آفرینی دیگر ورزشکاران در رشته‌های انفرادی ورزشی این شهرستان در سطح استانی و کشوری، برای تیم‌ها و ورزشکاران آرزوی موفقیت کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، به فعالیت سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان اشاره کرد و بیان داشت: تعداد سمن‌های شهربابک به لحاظ تعداد و تفکرات عمق دار در بخش‌های مختلف اجرایی شهرستان می‌توانند بازوان مقتدری برای مدیران شهرستان باشند.

او ابراز امیدواری کرد: توازن بخش‌های مختلف حوزه ورزش و جوانان و زیر مجموعه ورزش در بخش‌های قهرمانی، همگانی، جانبازان و معلولان و توجه ویژه به ورزش بانوان کمک کند تا این توسعه متوازن رضایتمندی را برای مردم شهرستان بوجود آورد.

پاریزی بیان داشت: از اصحاب صدیق رسانه که برای رشد ورزش تلاش کرده اند سپاسگزارم و امیدوارم تعامل مثال زدنی شهربابک موجبات پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان را در بخش‌های مختلف بوجود آورد.

مصطفی رضاحسینی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: از بانوانی که با همت و تلاششان مجموعه بوستان بانوان را سرپا نگه داشته اند، تشکر می‌کنم.

او افزود: در استان کرمان یکی از افتخارات شهربابک یعنی آقای پاریزی را داریم که در مجموعه وزارت خانه از مقبولیت و محبوبیت برخوردارند.

رضاحسینی تصریح کرد: وحدت تیم کاری و مدیریت شهربابک باعث شده است ما نیاز‌های اولیه بانوان را تامین کنیم.

او با بیان اینکه شرکت ملی صنایع مس ایران در زمینه ورزش هر نوع همکاری را با شهرستان دارد، تاکید کرد: وجود وحدت و همدلی و نپرداختن به حاشیه ها، نشاط و شادابی را برای جامعه ارمغان می‌آورد.

رضاحسینی با اشاره به اینکه با توسعه مکان‌های ورزشی می‌توانیم مشکلات جامعه را برطرف کنیم، گفت: وظیفه ماست که همه تلاشمان را برای تامین نیاز‌های اساسی و اولیه همه مردم به ویژه جامعه بانوان به کار ببندیم.

محسن کرمی نیا شهردار شهربابک نیز گفت: این زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۴۲۰ میلون تومان و با زیربنای هزار متر مربع طی دو ماه احداث شده است.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار