معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ۷۰۲ روستا در استان تنش آبی دارند که از این تعداد، مشکل ۲۲۰ روستا برطرف شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین محمدی معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه در سال ۹۹ با تصویب هیات دولت، شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و اهواز ادغام و یکپارچه‌سازی نیز انجام شد، گفت: مهمترین هدف این ادغام، چابک‌سازی و ارائه خدمات مطلوب به عزیزان در روستا‌های استان بوده است.

او افزود: چند روز بعد از یکپارچه‌سازی، موضوع غیزانیه و مشکلات این بخش با فرآیند ادغام در دستور کار آبفای خوزستان قرار گرفت و با استفاده از ظرفیت و پتانسیل آبفا و سایر بخش‌ها، مشکل بیش از ۸۵ روستای این بخش برطرف شد.

محمدی با اشاره به همکاری بسیج سازندگی طی ماه‌های آینده و برآورده کردن مطالبه بحق مردم غیزانیه از شرکت آبفای خوزستان و حل مشکل این بخش به صورت کامل بیان داشت: ۷۰۲ روستا در استان تنش آبی دارند که از این تعداد، مشکل تنش آبی ۲۲۰ روستا برطرف شده است.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیش از ۹۰ درصد مشکلات آبی در شرکت آب و فاضلاب را مربوط به حوزه روستایی دانست و تصریح کرد: ۲ هزار و ۷۴۱ روستا تحت پوشش شرکت آبفای استان است، اما در مجموع حدود ۴ هزار روستا در خوزستان وجود دارد که در حال ایجاد زیرساخت و بستر‌های مناسب برای ارائه خدمات به روستا‌ها هستیم.

این مقام مسئول گفت: بعد از سفر رئیس مجلس و همکاری استانداری خوزستان و شرکت آبفای کشور، قرار بود مبلغ ۶۸۰ میلیارد تومان برای ۷۰۲ روستای دارای تنش آبی استان تامین شود که در صورت تامین اعتبارات و پرداخت این مبلغ، می‌توانیم گام‌های مثبتی در ارائه خدمات مطلوب به مردم برداریم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.