مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا روز یکشنبه احتمال وقوع دما‌های ۴۹ درجه و بالاتر در برخی از مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان وجود دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: طی امروز در برخی ساعات وزش باد‌ها در مناطق جنوبی، غربی و بعضا مرکزی متوسط خواهد بود و انتظار افزایش رطوبت و شرجی را در سواحل جنوب شرقی استان خواهیم داشت.  

او با بیان اینکه از بعد از ظهر فردا با تشدید جریانات جنوبی احتمال افزایش رطوبت و شرجی در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی پیش بینی می‌شود، افزود: همچنین تا روز یکشنبه احتمال وقوع دما‌های ۴۹ درجه و بالاتر در برخی از مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان وجود دارد.

سبزه زاری با اشاره به این نکته که طی شبانه روز گذشته شوش با ۴۹.۵ و دزفول با ۲۵.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط گزارش شده اند، اظهار داشت:  همچنین در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز ۴۹.۲ و ۲۸.۸ درجه سانتی گراد ثبت شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بوعلی الفلاح الاهوازی
۱۹:۵۳ ۰۵ تير ۱۴۰۰
اهواز دماش تقریبا54درجه هستش.دزفول50.هندیجان51.کوت عبدالله54.آبادان52.خرمشهر52.ایذه42.مسجدسلیمان48.اندیکا43.کوت سیدنعیم50
فکر کنم دمای امسال اهواز به58درجه هم برسه.خدا رحم کنه.واقعا مرکز گرماوحرارت یکی کویرشهداد هستش در کویرلوت و دیگری خوزستان و بصره واهواز و یکی هم صحرای نوادا در ایالت نوادای آمریکا