مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ امشب با برگزاری ۲ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام ملت‌های اروپا امشب با برگزاری ۲ دیدار مهم و حساس پیگیری می‌شود.

جمهوری چک - هلند / ساعت ۲۰:۳۰

در یکی از دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی تیم ملی فوتبال جمهوری چک و تیم ملی هلند در ورزشگاه پوشکاش آرنای شهر بوداپست مجارستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم ملی فوتبال هلند در گروه C جام ملت‌های اروپا با تیم‌های ملی اتریش، اوکراین و مقدونیه شمالی همگروه بود. لاله‌های نارنجی در گروه C رقابت‌های جام ملت‌های اروپا توانستند در ۳ بازی خود پیروز میدان باشند و با ۹ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد این رقابت‌ها صعود کنند.

تیم ملی فوتبال جمهوری چک در گروه D جام ملت‌های اروپا با تیم‌های ملی فوتبال انگلیس، کرواسی و اسکاتلند همگروه بود. تیم ملی جمهوری چک از ۳ بازی خود در این گروه یک برد، یک باخت و یک نتیجه تساوی کسب کرد و با ۴ امتیاز به عنوان تیم سوم به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

تیم ملی فوتبال جمهوری چک از ۵ بازی آخر خود ۲ برد، ۲ باخت و یک تساوی را کسب کرده، اما در آن سوی میدان لاله‌های نارنجی از ۵ بازی اخیر خود ۴ برد و یک تساوی را کسب کرده‌اند. این دو تیم تاکنون ۱۱ بار در رقابت‌های مختلف به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم تیم ملی جمهوری چک ۵ برد و سهم هلندی‌ها ۳ پیروزی بوده و ۳ دیدار هم بین این دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در این ۱۱ دیدار تیم ملی جمهوری چک ۱۶ گل و هلندی‌ها ۱۴ گل را به ثمر رسانده‌اند.

پرتغال - بلژیک / ساعت ۲۳:۳۰

در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌ها اروپا، تیم ملی فوتبال پرتغال و تیم ملی بلژیک در ورزشگاه ده لا کارتوخا در شهر سویای اسپانیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم ملی فوتبال پرتغال در گروه F جام ملت‌های اروپا با تیم‌های ملی مجارستان، آلمان و فرانسه همگروه بود. پرتغالی‌ها در گروه F رقابت‌های جام ملت‌های اروپا با کسب یک برد، یک باخت و یک تساوی به عنوان تیم سوم به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا صعود کنند.

تیم ملی فوتبال بلژیک در گروه B جام ملت‌های اروپا با تیم‌های ملی فوتبال دانمارک، فنلاند و روسیه همگروه بود. تیم ملی فوتبال بلژیک از ۳ بازی خود در این گروه ۳ پیروزی کسب کرد و با ۹ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا صعود کرد.

تیم ملی فوتبال بلژیک از ۵ بازی آخر خود ۴ برد و یک تساوی را کسب کرده، اما در آن سوی میدان پرتغالی‌ها از ۵ بازی اخیر خود ۲ برد، ۲ تساوی و یک باخت را کسب کرده‌اند. این دو تیم تاکنون ۱۸ بار در رقابت‌های مختلف به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم تیم ملی بلژیک ۵ برد و سهم پرتغالی‌ها ۶ پیروزی بوده است و ۷ دیدار هم بین این دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در این ۱۸ دیدار تیم ملی بلژیک ۲۲ گل و پرتغالی‌ها ۲۱ گل را به ثمر رسانده‌اند.

کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال در بازی سوم مرحله گروهی در مقابل تیم ملی فرانسه با به ثمر رساندن ۲ گل به رکورد ۱۰۹ گل علی دایی فوتبالیست سابق تیم ملی فوتبال کشورمان رسید و با گلزنی در دیدار مقابل بلژیک می‌تواند این آمار را افزایش دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار