حدود ۱۲ هزار دوز واکسن به ایثارگران گیلانی ۲۵ تا ۵۰ درصد جانبازی تزریق می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: در مرحله سوم واکسیناسیون، حدود ۱۲ هزار دوز واکسن با رعایت اولویت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گیلان شامل جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد، همسران معظم شهدا و همسران معظم جانبازان بالای ۵۰ درصد در سراسر استان در حال تزریق است.

او با اشاره به تزریق واکسن کووید ۱۹ به بیش از هزار جانباز، ایثارگر و خانواده شهدا در ۲ مرحله قبلی، افزود: در مرحله نخست به والدین معزز ۲ شهید و ۳ شهید و جانبازان ۷۰ درصد استان و در مرحله دوم به جانبازان بالای ۵۰ درصد واکسن کرونا تزریق شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا به اعضای جامعه ایثار گری با اولویت‌های تعیین شده ستاد کرونا ادامه دارد، گفت: نظارت، رسیدگی و پاسخگویی به امور درمانی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برنامه ریزی و اجرای طرح پایش سلامت و پاسخگویی و تسریع در پیگیری امور جامعه ایثارگری از مهمترین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در حوزه بهداشت و درمان است.

عبدالله پاکاری همچنین از واکسینه شدن حدود ۲ هزار ایثارگر گیلانی در مقابل بیماری کرونا از ابتدا تاکنون خبر داد و تصریح کرد: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۵ هزار بسته بهداشتی هم بین ایثارگران گیلانی توزیع شده است.


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.