نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: طرح‌های دریا که واگذار می‌شوند باید پیوست فرهنگی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به آغاز فصل تابستان و ورود مسافران برای بازدید از جنگل و دریای مازندران، گفت: طرح های دریا‌ که واگذار می‌شوند باید پیوست فرهنگی داشته باشند و دستگاه‌های نظارتی نیز وظیفه‌ی خودشان را به نحو احسن انجام دهند.

او با اشاره به تداوم اقدامات فرهنگی طلاب در سواحل، افزود: این اقدامات فرهنگی که مورد استقبال مسافران و گردشگران هم قرار گرفته امسال در سواحل گسترش خواهد یافت.

آیت الله لائینی ادامه داد: همایشی با حضور ائمه جمعه، فرمانداران شهر‌های ساحلی و مسئولین نهاد‌های فرهنگی و معاون استاندار جهت گسترش این اقدامات فردا در بابلسر برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: واکسن‌های ایرانی هم به بازار آمده و ملی گرا‌های واقعی که به مصرف تولیدات ملی تمایل دارند می‌توانند با الگو قرار دادن مقام معظم رهبری از آن بهره ببرند.

بستر‌های لازم برای حضور مردم در سواحل را نداریم

حسین زادگان استاندار مازندران هم  با تاکید بر اینکه امسال هم بستر‌های لازم برای حضور مردم در سواحل را نداریم، گفت: باتوجه به تداوم شرایط کرونایی توقع همکاری از سوی مردم مازندران و مسافران داریم.

او با اشاره به قانون گریزی افراد بی توجه نسبت به هشدار‌ها در نقاط حادثه خیز دریا، گفت: به دستگاه‌های اجرایی و امدادی به ویژه هلال احمر، علوم پزشکی و نیروی انتظامی، شورا‌ها و دهیاری‌ها تاکید کردیم در کنترل این وضعیت همکاری کنند.

حسین زادگان با اشاره به مشارکت ۶۰ درصدی مردم مازندران در انتخاب گفت: میزان مشارکت مازندرانی‌ها در انتخاب اخیر با اختلاف زیادی از میانگین کشوری بالاتر بود.

استاندار مازندران گفت: میزان مشارکت مردم در کل کشور نسبت به دوره‌های اخیر کاهش داشته که دلایل آن باید ریشه یابی و درمان شوند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.