مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: مالکین خودرو‌های باری دیزلی و بنزینی برای جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت اعتباری باید باربرگ دریافت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از ضرورت دریافت باربرگ به منظور جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت اعتباری خودرو‌های باری دیزلی و بنزین سوز خبر داد.

عرشیان افزود: مالکان خودرو‌های دیزلی و بنزینی برای این که سهمیه سوخت آن‌ها کاهش نیابد، باید هر چه سریع‌تر در سامانه طرح توزیع سوخت بر اساس پیمایش (www.utcms.ir) ثبت‌نام و پس از آن، نسبت به دریافت باربرگ از سایت باربرگ (Baarbarg.ir) اقدام نمایند.

او ادامه داد: بر این اساس، تمامی خودرو‌هایی که در ناوگان حمل و نقل بار و کالای درون شهری فعالیت می‌کنند، باید در سایت وزارت کشور به نشانی www.utcms.ir ثبت‌نام و سپس برای دریافت باربرگ اقدام کنند، در غیر این صورت سهمیه پایه آن‌ها کاهش خواهد یافت.

عرشیان افزود: با اجرای این طرح در مصرف سوخت ناوگان باری دیزلی و بنزین سوز به میزان قابل‌توجهی صرفه‌جویی می‌شود و علاوه بر مصرف بهینه و کنترل مصرف سوخت، شاهد کاهش آلودگی هوا نیز خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به اینکه مالکان خودرو‌هایی که در سایت مذکور ثبت‌نام کنند، با مشکلی در دریافت سوخت روبرو نمی‌شوند، گفت: شهروندان گرامی جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت باربرگ مراجعه کرده و یا با واحد بار سازمان تاکسیرانی قزوین به شماره تلفن ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۲۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.