پلمب ۱۴۰ واحد صنفی مختلف

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر بازار وجود دارد، گفت : امسال ۱۴۰ واحد صنفی مختلف پلمب شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلال عزتی معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : مردم گله‌مند هستند که بر بازار نظارتی وجود ندارد اگر نیست، ماجرای این ۱۴ هزار پرونده‌ای که توسط سازمان صنعت و معدن و اتاق اصناف به سازمان ارسال شده، چیست؟.

او با بیان اینکه نظارت بر بازار وجود دارد، گفت : باید بستری و سایتی فراهم شود تا مردم در جریان اقدامات سازمان در خصوص احکام و مجازات‌های صادر شده برای واحد‌های متخلف، قرار گیرند؛ که متأسفانه با عدم چنین بستری مردم از روند رسیدگی به پرونده‌ها خبری ندارند.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: بازرسان سازمان صنعت یا اتاق اصناف لباس متحدشکلی در بازرسی از بازار ندارند، بنابراین مردم متوجه حضور آن‌ها در بازار نمی‌شوند و فکر می‌کنند نظارتی وجود ندارد.

او افزود: روزانه بازرسی‌ها و نظارت‌هایی از طریق اتاق اصناف و سازمان صمت صورت می‌گیرد، ولی واحد‌های صنفی زیاد است و مردم فکر می‌کنند نظارت نیست.

عزتی اشاره‌ای به برخورد‌ها در خصوص پلمب مغازه‌ها داشت و ادامه داد: امسال ۱۴۰ واحد صنفی مختلف پلمب شده است.

او از مردم خواست همکاری لازم را با سازمان تعزیرات داشته باشند و هر گونه گرانفروشی، کم‌فروشی و تخلف را با سامانه ۱۳۵ در میان بگذارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.