تیم پارادو و میدانی خراسان رضوی به مقام نایب قهرمانی رسید

سرپرست کمیته پارادو و میدانی خراسان رضوی گفت: تیم نوجوانان و جوانان پارادو و میدانی استان در بخش آقایان و بانوان به میزبانی تهران نایب قهرمان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، توفیق جوادی سرپرست کمیته پارادو و میدانی خراسان رضوی با اشاره به نایب قهرمانی دو تیم نوجوانان و جوانان استان در بخش بانوان و آقایان گفت: ۲۲  استان در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران حضور یافتند و تیم ما در بخش بانوان با تیم تهران هم امتیاز شد، ولی به دلیل داشتن یک مدال طلای بیشتر، تیم تهران اول و تیم ما دوم اعلام شد، در بخش آقایان هم تهران قهرمان شد و تیم خراسان رضوی به مقام نایب قهرمانی رسید.

تیم پارادو و میدانی خراسان رضوی به مقام نایب قهرمانی رسید

او افزود: در بخش آقایان امیر عباس کارگران در کلاس F۳۴ درماده پرتاب دیسک طلا و در ماده پرتاب وزنه نقره کسب کرد، محسن طالبی در کلاس F۴۴ در پرتاب نیزه مقام دوم و در پرتاب دیسک قهرمان شد، مصطفی ماریان در کلاس F ۵۶ در ماده پرتاب دیسک و وزنه نقره‌ای شد، همچنین امیرحسین ابراهیم زاده در کلاس F۳۳ در پرتاب دیسک سوم و در پرتاب وزنه به مقام دوم رسید و اردلان حسین زاده در کلاس F۳۷ در ماده‌های پرتاب وزنه و نیزه صاحب گردن آویز نقره شد.

سرپرست کمیته پارادو و میدانی خراسان رضوی ادامه داد: در بخش بانوان مهلا هودانلو در کلاس F۵۷ در ماده‌های پرتاب دیسک و پرتاب نیزه نقره‌ای شد، همچنین بیتا طیبان در کلاس F۴۶ در پرتاب دیسک طلا و در پرتاب نیزه صاحب گردن آویز نقره شد و یگانه داروغه در کلاس F۵۶ در پرتاب نیزه دوم و در پرتاب وزنه کشور سوم شد.


بیشتربخوانید


   جوادی بیان کرد: ما استعداد‌های خوبی در سطح استان داریم و شرایط را برای علاقمندان به این رشته فراهم کردیم و به دنبال استعدادیابی متولدین سال ۸۵ به بعد هستیم و همه امکانات را به صورت رایگان در اختیار پارادو و میدانی کاران قرار خواهیم داد.

انتهای پیام//ع. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار