به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهرام حافظ، مدیر پاسخگویی به مشتریان شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: درصورت بروز مشکل فنی در شبکه آب و فاضلاب، مشکلات از طریق پیامک به اطلاع ساکنان منطقه مورد نظر می رسد.
او افزود: ۱۲۲ شمارهای است از این طریق مشکلات مردم را دریات میکنیم، اما این پل ارتباطی باید دو طرفه باشد.
مدیر پاسخگویی به مشتریان شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: گزارش قطعیهای آب قرار است از طریق یک سیستم صوتی ثبت شود تا این مورد با سرعت بیشتری به اطلاع ما برسد و به این صورت شهروندان زمان زیادی را پشت خط منتظر نمیمانند.
انتهای پیام/د.خ