با رسیدن کاروان زیر سایه خورشید به شهرستان میبد دل بیماران بستری در بیمارستان میبد امام رضایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام جعفر اسلامی فرد مسئول کاروان زیرسایه خورشید گفت: با پرچم رضوی همراه با خادمین حرم امام رضا (ع) امسال توفیق یافتیم که به استان یزد و شهر‌های مختلف تفت، میبد و اردکان بیاییم. اسلامی فرد افزود: یکی از مهمترین اهداف این سفر‌ها این است که معنویت و حال و هوای حرم امام رضا (ع) را به همه نقاط کشور اسلامی گسترش بدهیم.

او با بیان اینکه خیلی از هموطنان ما در سال گذشته تاکنون به خاطر بیماری کرونا نتوانستند برای زیارت به مشهد بیایند گفت: با آمدن ما به اینجا به ویژه بیماران بستری در بیمارستان‌ها همه حال و هوای رضوی گرفتند.

حجت الاسلام اسلامی فرد تصریح کرد: پرچم امام رضا (ع) یک قوت قلب و نیروی معنوی را دردل همه ایجاد می‌کند و ما شاهد بودیم که کادر پزشکی و بیمارانی که در اینجا بودند همه با امید برای زندگی کار و تلاش می‌کردند.

مسئول کاروان زیرسایه خورشید گفت: رئیس و کادر درمان بیمارستان متواضعانه برای استقبال از خادمین امام رضا آمدند و پرچم امام رضا (ع) را بوسیدند و این خلوص و نیت پاک آن‌ها برای ما بسیار لذت بخش بود.

حضور خادمین آستان قدس رضوی در اشکذر و طزنج 

 همزمان با دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) خادمین آستان قدس رضوی در قالب جشن زیر سایه خورشید با در دست داشتن پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) در بیمارستان در حال ساخت حضرت زینب کبری (س) اشکذر حضور یافتند. 

در ادامه خادمین آستان قدس رضوی با حضور در درمانگاه شبانه روزی حضرت ابوالفضل اشکذر از زحمات مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس منحوس کرونا تقدیر و تشکر نمودند.

هم چنین خادمین آستان قدس رضوی با حضور در بیت حجت الاسلام محمدرضا طالبیان امام جمعه اشکذر با ایشان دیدار و از درگاه خداوند طلب سلامتی برای امام جمعه اشکذر نمودند.

مردم مومن‌ی طزنج نیز میزبان خادمین آستان قدس رضوی بودند.

شمیم عطر رضوی در شهرستان‌های استان یزد+تصاویر

شمیم عطر رضوی در شهرستان‌های استان یزد+تصاویر

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.