سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از اجرای طرح بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی برای نخستین بار خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علی نیک ،سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی در قم اظهار کرد: با توجه به درخواست رانندگان تاکسی مبنی بر انجام بیمه تکمیلی آنان، این موضوع در اولویت قرار گرفت و در مرحله نخست یک هزار و ۳۰۰ راننده تاکسی شهر قم از بیمه تکمیلی بهره‌مند شدند.

او با بیان این که بیمه تکمیلی رانندگان با کمترین نرخ انجام‌شده است، تصریح کرد: با توجه به استقبالی که از این طرح صورت گرفته، آماده‌ایم تمام پنج هزار راننده تاکسی فعال در شهر قم را بیمه تکمیلی کنیم.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد: بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی از سوی شرکت تعاونی تاکسی داران انجام‌شده و هزینه تعیین‌شده برای هر راننده تاکسی و افراد خانواده آنان ۴۵ هزار تومان بوده که از این مبلغ پنج هزار تومان و ۴۰۰ تومان آن هزینه‌های اداری شرکت تعاونی است.

او با تأکید بر این که با انجام بیمه تکمیلی، رانندگان از خدمات درمانی متنوع و با کیفیت برخوردار شده و هزینه‌های درمان آنان نیز کاهش می‌یابد، اضافه کرد: تلاش معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری و سازمان تاکسیرانی ارائه خدمات رفاهی مناسب و درشان به رانندگان تاکسی است و امیدواریم روزبه‌روز شاهد ارتقای این خدمات باشیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار