جواد معبودی فر گفت: کشتی به عنوان ورزش ملی ما، همیشه در میادین مختلف درخشیده است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد معبودی فر عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی و سرکنسول ایران در استانبول با بیان این مطلب افزود: کشتی به عنوان ورزش ملی ما، همیشه در میادین مختلف درخشیده است و ما نیز تمام تلاش خود را می‌کنیم تا کمک‌های لازم را به تیم‌های ملی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در دو هفته گذشته تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد در رقابت‌های جام وهبی امره و جام یاشاردوغو شرکت کرده و ما خوشحالیم که میزبان کشتی گیران کشورمان بودیم.

وی ادامه داد: عملکرد کشتی گیران ما در این مسابقات خوب بوده است و از از این که کشتی گیران ما در مسابقات موفق عمل می‌کنند، احساس غرور می‌کنیم.

سرکنسول ایران در استانبول اظهار داشت: از اینکه در خدمت ورزشکاران به خصوص کشتی گیران هستیم خوشحالیم و هر کمکی که از دستمان بر بیاید برای تیم‌های ورزشی خواهیم کرد.

وی در پایان در مورد مساعدت‌ها در مورد اعزام تیم‌های ملی کشتی خاطرنشان کرد: در اکثر مواقع کشتی گیران از استانبول، راهی مقاصد خود برای حضور در مسابقات بین المللی می‌شوند و اگر زمان باشد میزبان نمایندگان کشورمان هستیم و هر زمان که فدراسیون کشتی بخواهد، همکاری لازم را نیز در اعزام تیم‌ها به رقابت‌ها بین المللی به عمل می‌آوریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار