اختصاص ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های آبرسانی اردبیل

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل از اختصاص ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، عباس جنگی مرنی روز یکشنبه در جمع مدیران شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: با حمایت‌های مالی و اعتباری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و وزارت نیرو، امسال گام‌های بزرگی در شروع پروژه‌های مختلف و ارتقای کمی و کیفی در استان اردبیل برداشته شده و طرح‌های مطالعاتی هم که از سال ۱۳۹۹ آغاز شده اجرایی خواهند شد.

او اضافه کرد: تامین آب شرب استان، ارتقای کمی و کیفی آن و نیز به سرانجام رساندن طرح‌های آبرسانی مشگین شهر، اردبیل، خلخال، نمین، عنبران و انگوت در دستور کار قرار گرفته و برنامه‌های گسترده‌ای برای هر یک از این طرح‌ها در سال جاری در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل همچنین با اشاره به وقوع خشکسالی، افزایش دما و کاهش بارش در حوضه‌های آبی مختلف افزود: برای اتمام زون بندی شهر اردبیل و مساعدت در شروع پروژه ارتقای کمی و کیفی تصفیه خانه و مخزن بیست هزار متر مکعبی شام اسبی تلاش می‌شود.

علیرضا نعمت سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: افزایش حجم مخازن و شروع عملیات اجرایی مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی شام اسبی جزو مهم‌ترین پروژه‌های آب شرب استان است.

او خواستار تکمیل خط انتقال آبگیر‌های یامچی به تصفیه‌خانه و تامین اعتبار لازم برای تکمیل آبگیر مربوطه و تکمیل طرح‌های آبرسانی مشگین شهر، نمین، عنبران، خلخال و انگوت شد.

حمیدرضا کشفی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور نیز در این جلسه از همکاری و تعامل بسیار مناسب ۲ شرکت آب منطقه‌ای و آبفای استان اردبیل در خدمت صادقانه به مردم یاد کرد و گفت:دولت اهتمام جدی برای تامین اعتبار طرح‌های آبرسانی دارد.

او افزود: اعتبار لازم برای طرح‌های آبرسانی شهر‌های اردبیل، مشگین شهر، انگوت، هشجین، ثمرین، نمین و عنبران تامین می‌شود.

در این جلسه مشکلات اعتباری آب شرب استان اردبیل بررسی و برای تامین اعتبار لازم تاکید شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب ها: طرح آبرسانی ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.