اجرای ۲۰۰ برنامه در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اعلام برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: ویژه برنامه این هفته از امروز ۶ تیرماه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمد رضایی با اشاره به برنامه‌های هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، گفت: باید دشمنی‌های آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی به نسل جدید گفته شود چرا که آن‌ها تلاش کردند تا انتخابات ۲۸ خردادماه را کم جلوه نشان دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری این مطلب که برخی‌ها می‌خواهند هر اتفاقی که در کشور روی می‌دهد را سیاسی جلوه دهند و به عنوان محلی برای تخریب نظام استفاده کنند، گفت: علی‌رغم سنگ اندازی، تبلیغات وسیع گسترده، تحریم ها و همه گیری کرونا انتخابات در کشور با شکوه برگزار شد و غربی‌ها در تلاش بودند تا مشارکت ۴۸ درصدی استان فارس در انتخابات  را بعنوان  یک ضعف بزرگ نشان دهد که بازهم شکست خوردند.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: ناگفته نماند اما یک سری واقعیت‌ها هم باید گفته شود، امروز مردم ناراحت هستند و به سختی زندگی می‌کنند و تامین معاش آنان به خوبی شکل نمی‌گیرد و این مسائل باید گفته شود.

او با اشاره به اینکه نسبت به بازبینی دشمنی غربی‌ها و در راس آن آمریکایی‌ها باید کار کنیم، اضافه کرد: از ششم تا دوازدهم در تقویم به نام هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» مشخص شده است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ برنامه در این هفته در فارس اجرا می‌شود، تاکید کرد: وبینار تخصصی تبیینی با عنوان «آمریکا بدون رتوش» از طریق لینک Mediabin.ir/live پخش می‌شود، برپایی نمایشگاه‌های مختلف، نظیر عکس و نشست‌ها و میزگرد‌های تبیینی در مساجد از دیگر مواردی است که در این هفته اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.