تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان بعد از کسب عنوان قهرمانی در دوره قبل مسابقات جام ملت‌های آسیا این روز‌ها در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان کمتر از ۶ ماه دیگر باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کند. این رقابت‌ها ابتدا قرار بود اواسط تیر ماه برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت این بازی‌ها را لغو کند.

حال به گفته مسئولان AFC دور جدید مسابقات جام ملت‌های فوتسال زنان آسیا، دی ماه و به میزبانی کویت برگزار خواهد شد. بانوان فوتسالیست کشورمان در دوره قبل جام ملت‌های آسیا که به میزبانی تایلند برگزار شد، در بازی فینال موفق شدند با زدن ۵ گل به ژاپن عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورند.

حال بعد از این قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان رو به فراموشی رفت، به طوری که ملی پوشان بانوی کشورمان این روز‌ها چندان حال و روز خوشی ندارند.

هنوز وضعیت سرمربی تیم ملی، برگزاری اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی به هیچ عنوان مشخص نیست و مسئولان کمیته فوتسال در بخش بانوان فعلا کاری انجام نداده اند.


بیشتر بخوانید


مظفر به ایران نمی‌آید

شهرزاد مظفر، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان که توانست این تیم را در ۲ دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا به مقام قهرمانی برساند، با پیشنهاد جدی از سوی فدراسیون فوتبال کویت مواجه شد.

مظفر بعد از تحقیق و بررسی به پیشنهاد کویتی‌ها پاسخ مثبت داد و هم اکنون به عنوان سرمربی در تیم ملی فوتسال کویت فعالیت می‌کند. چند روز پیش خبر‌هایی منتشر شد که مسئولان کمیته فوتسال در صدد هستند تا شهرزاد مظفر را بار دیگر به ایران برگردانده و به همراه او دوباره در مسابقات جام ملت‌ها شرکت کنند. این خبر به سرعت از سوی مظفر تکذیب شد؛ زیرا قرارداد او با تیم ملی فوتسال کویت تا سال ۱۴۰۱ است و به همین دلیل این سرمربی فعلا نمی‌تواند به ایران برگردد.

شهناز یاری هم کناره گیری کرد

حال بعد از جدایی مظفر از تیم ملی بانوان، مسئولان فوتسال کشورمان به سراغ شهناز یاری رفتند و هدایت تیم ملی بانوان را بر عهده او گذاشتند، اما بعد از گذشت چند ماه به دلیل برخی مشکلات به وجود آمده در تیم ملی فوتسال بانوان و همچنین اتمام قرارداد یاری، این سرمربی هم از تیم ملی بانوان کناره گیری کرد و هم اکنون هدایت تیم سایپای تهران در لیگ برتر را بر عهده دارد.

به هر حال تا امروز کسی هدایت تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان را بر عهده نگرفته است.


بیشتر بخوانید


فرصت سوزی به سبک فدراسیون فوتبال

در هر صورت تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان دی ماه باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کند. اگر می‌خواهیم مانند دوره قبل باز هم در سکوی اول قهرمانی آسیا قرار بگیریم، باید از همین حالا وضعیت سرمربی و همچنین اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی مشخص شود. هر چند زمان خیلی کمی تا شروع بازی‌های قهرمانی آسیا باقی مانده است، اما باز هم دیر نیست و مسئولان کمیته فوتسال می‌توانند با یک برنامه ریزی دقیق و مدون فوتسال بانوان را از این سردرگمی خارج کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نصیب از آسیا
۱۹:۱۱ ۰۷ تير ۱۴۰۰
آفرین تیم فوتسال زنان هم قهرمان آسیا شده ولی لنگپولیس هنوز نشده. خخخخ
آخرین اخبار