مدیرکل بنیاد مسکن فارس گفت: شاخص آورده متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن این استان خصوصا در شهرستان‌های جنوبی در ترازی بالاتر از متوسط کشوری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عطاءالله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه طرح مسکن اقدام ملی موجب تحول در تامین مسکن اقشار مختلف خواهد شد، اظهار داشت: این طرح در مناطق مختلف استان فارس به ویژه شهرستان‌های جنوب مورد استقبال شایسته قرار گرفت و برخی از طرح‌های آن پیشرفت مناسب داشته است.

او با ارائه گزارشی از روند پیشرفت طرح مسکن اقدام ملی در استان فارس، افزود: تاکنون تعداد ثبت نام شوندگان در این طرح ۳۶ هزار و ۸۷۷ نفر بوده است و از این تعداد تقاضای هفت هزار و ۲۶۹ نفربررسی و نهایی شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه تعداد قطعات واحد زمین تامین شده سه هزار و ۹۴۵ قطعه است، گفت: تا کنون سه هزار و ۷۲۷ متقاضی در این طرح وجوه خود را واریز کرده اند و برای یک هزار و ۷۴۲ متقاضی پروژه با قرعه کشی اختصاص یافته است.

زمانی با بیان اینکه مبلغ آورده متقاضیان در این طرح یک میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال بوده است، ادامه داد: ۳۹۱ واحد مسکونی پروانه ساختمانی دریافت کرده‌اند و پی کنی ۳۶۱ واحد نیز به پایان رسیده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس، با برشمردن مزایای اجرای طرح اقدام ملی و حمایت دولت از این طرح، گفت: شهرستان‌های لارستان، اوز، گراش، خنج و دیگر شهر‌های جنوب استان فارس با استقبال کم نظیر از این طرح، رکورد کم سابقه‌ای را در کشور به ثبت رساندند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد: در طرح مسکن ملی که در شهرستان‌های جنوب فارس قرعه کشی و نام نویسی آن انجام شده، روند قرعه کشی و سرعت عمل واریز وجه متقاضیان به نحو شایسته‌ای صورت گرفته است و این موضوع نشان دهنده شاخص کیفی اجرای این طرح در جنوب استان فارس است.

زمانی، با اشاره به آورده نسبتا مناسب متقاضیان مسکن ملی در شهرستان‌های جنوبی استان فارس، بیان داشت: شاخص آورده متقاضیان در این شهرستان‌ها و مدیریت مناسب طرح در کل کشور کم نظیر است و این موضوع نوید بخش این است که اجرای بهینه طرح مسکن ملی در این شهرستان‌ها در ترازی بالاتر از متوسط کشوری است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار