بسته اخبار انتظامی امروز یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان را اینجا ببینید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بسته اخبار انتظامی امروز یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان  به شرح زیر است: 

کشف ۶۸۷ کیلو مواد افیونی در عملیات بامدادی پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۷۶ کیلو حشیش و ۲۰۲ کیلو تریاک بر اساس کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و عملیات بامدادی پلیس شهرستان سیرجان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: در پی انعکاس لحظه‌ای و شبانه گزارشی از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به پلیس کرمان مبنی بر ورود یک محموله سنگین مواد مخدر به حوزه سیرجان بدون فوت وقت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان وارد عمل و با تکمیل اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای دپوی این محموله در یک منزل مطلع شدند.

او افزود: در ادامه ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، منزل مورد نظر را تحت کنترل قرار دادند و حوالی بامداد به محض ورود یک خودروی پژو ۴۰۵ به این مکان طی عملیاتی وارد منزل شده و در بازرسی از این خودرو، ۴۷۶ کیلو حشیش و ۲۰۲ کیلو تریاک کشف و در این رابطه ۲ قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در ادامه نیز ماموران یک دستگاه خودروی سمند که متهمان قصد داشتند از آن به عنوان راه پاک کن استفاده کنند را هم توقیف کردند و در سایه توجهات خاصه خداوند منان و شهدای بیشمار این عرصه موفق شدند، طی این عملیات بامدادی که تا سحرگاه روز بعد طول کشید از انتقال این محموله سنگین مواد افیونی به مرکز و دیگر نقاط کشور جلوگیری کنند.

کار اطلاعاتی پلیس تبریز در کهنوج به ثمر نشست

فرمانده انتظامی استان کرمان  گفت: ۳۵۰ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک دپو شده در یک منزل مسکونی در شهرستان کهنوج در پی کار اطلاعاتی پلیس استان آذربایجان شرقی کشف شد. 

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر تبریز با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی یک محموله سنگین مواد مخدر در یک منزل روستایی واقع در حوزه شهرستان کهنوج مطلع و این موضوع را به پلیس شهرستان  کهنوج گزارش دادند.

او افزود: بدون فوت وقت ماموران پلیس شهرستان کهنوج با اشرافیت اطلاعاتی خود، منزل مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از یک انبار کوچک در حیاط این منزل، ۳۵۰ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک، یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۴ تیغه خشاب و مقادیری مهمات کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی گفت: پوشش و اشرافیت اطلاعاتی پلیس در حوزه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقاط کشور بر تحرکات سوداگران مرگ سایه افکنده و این توانمندی‌های اطلاعاتی و عملیاتی به صورت روزافزون در حال توسعه است.

توقیف موتورسنگین ۵ میلیاردی در بافت

فرمانده انتظامی بافت از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال به همت ماموران پلیس آگاهی  فرماندهی بافت  خبر داد.

سرهنگ محمود بیدشکی گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی اطلاع از تردد یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق در یکی از محلات شهر، توقیف آن را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی موفق شدند، یک دستگاه موتورسیکلت هوندا هزار سی سی قاچاق و فاقد هر گونه اسناد و مدارک را کشف کنند که ارزش آن  از سوی کارشناسان، ۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت با اشاره به اینکه تردد موتورسیکلت‌های سنگین غیرقانونی است و مالکان آن‌ها باید مجوز تردد را از پلیس اخذ و فقط در پیست موتور سواری مجاز به استفاده هستند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و ایجاد مزاحمت از سوی این گونه موتورسیکلت‌ها در سطح خیابان‌های شهر، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

جمع آوری ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در رفسنجان

سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان گفت:  ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز راه اندازی شده در ۲ منزل شهرستان رفسنجان جمع آوری شدند. 

سرهنگ محمدجواد آرامون گفت: ماموران پلیس رفسنجان با انجام کار اطلاعاتی از وجود تعدادی ماینر غیرمجاز در ۲ نقطه از سطح شهرستان مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران پس از بررسی موضوع به محل‌های مورد نظر اعزام و با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری ماموران اداره برق در بازرسی از ۲ منزل، ۱۶ دستگاه ماینر قاچاق که به صورت غیرمجاز درحال استفاده بودند را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان با اشاره به اینکه ارزش ریالی این دستگاه‌ها از سوی کارشناسان بیش از ۲ میلیارد ریال تعیین شده است، گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند و اموال مکشوفه نیز به اداره تعزیرات حکومتی منتقل شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار