رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از گشایش قسمت زیرین پل شهید همدانی در یک هفته آینده با هدف کاهش حجم بار ترافیکی این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ فرخ جمالی, رئیس پلیس راهنمایی رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه طرح پل شهید همدانی هنوز بطور کامل به بهره برداری نرسیده است، گفت: این پل به جابه‌جایی خودرو‌ها از میدان باباطاهر به میدان عاشورا کمک می‌کند، اما فعلاً مشکلاتی وجود دارد که به زودی رفع خواهد شد.

او افزود: در حال حاضر عرض میدان باباطاهر گرفته و به قسمت سواره‌رو اضافه شده است و باری که از سمت میدان عاشورا به سمت باباطاهر حرکت می‌کند روان خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی شهرستان همدان تاکید کرد: فعلاً قسمت زیر پل تکمیل نشده و با گشایش این قسمت، مشکلات برطرف می‌شود.

سرهنگ جمالی گفت:: مشکل عمده این منطقه این است که ساکنان شهرک‌های فرهنگیان و مدنی قبلاً مسیر‌های دیگری را برای تردد انتخاب می‌کردند، اما با توجه به کوتاهی مسیر از این منطقه عبور می‌کنند و این موضوع در میدان باباطاهر بار را افزایش داده است.

او  با بیان اینکه حجم بار ترافیکی از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ در این منطقه وجود دارد، گفت: این مشکلات مقطعی است و در چند روز آینده  برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.