نصیری گفت:طرح گازرسانی به شهرک صنعتی الغدیر قم با هزینه ۶۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، نصیری مدیرعامل شرگت گاز استان قم با اشاره به فاز توسعه گاز در شهرک‌های صنعتی با هزینه یک هزار میلیارد ریال گفت: هم اکنون ۵ هزار متر مکعب در ساعت ظرفیت گازرسانی به این شهرک است که با زیرساخت‌های انجام شده این ظرفیت تا ۱۰۰ هزار متر مکعب در ساعت قابل افزایش است.

نصیری همچنین به فاز توسعه گاز در شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمود آباد اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد: با خرید تجهیزات از جمله لوله و ملزومات آن و همچنین دریافت مجوز‌ها و جذب پیمانکار پروژه توسعه این شهرک‌ها هم شروع شود.

مدیرعامل شرگت گاز استان قم ابراز امیدواری کرد؛ با تمهدیدات و برنامه ریزی‌های انجام شده تا ۲۰ سال آینده مشکلی در تامین گاز شهرک‌های صنعتی نداشته باشیم.

سرمست هم در حاشیه این مراسم توسعه صنعت استان با محوریت شهرک‌های صنعتی را از جمله اهداف استراتژیک استان عنوان کرد و گفت: شهرک صنعتی الغدیر در کیلومتر ۴۷ جاده قدیم قم - تهران با ۸۶۴ هکتار زمین در مرحله اول یکی از شهرک‌های با قابلیت بالا برای جذب سرمایه گذاران داخل استان و دیگر استان‌ها به خصوص تهران محسوب می‌شود.

استاندار قم با بیان اینکه شرایط برای واگذاری زمین به سرمایه گذاران در دستور کار استان است از شرکت شهرک‌های صنعتی استان خواست هرچه سریعتر شرایط و آمادگی داخلی شهرک صنعتی الغدیر را برای جذب سرمایه داران فراهم کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار