فرمانده انتظامی شهرستان ساری از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پارک‌ها و بوستان‌ها و دستگیری ۱۱ اراذل و اوباش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ عبدااله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به طرح ویژه پلیس ساری برای ارتقای امنیت پارک‌ها و بوستان‌ها در سطح شهر ساری، گفت: پاکسازی محیط‌های تفریحی از وجود معتادان متجاهر، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و مزاحمان به نوامیس از اولویت‌های طرح ارتقای امنیت اجتماعی است.

او با اشاره به نقش پلیس در برقراری نظم وامنیت عمومی و تامین آرامش و آسایش مردم، افزود: تامین امنیت اجتماعی، پاسداری از ارزش‌های اسلامی، پیشگیری از وقوع جرم و ایجاد بستری مناسب و امن برای حضور مردم در تفرجگاه ها، بوستان‌ها و پارک‌ها از وظایف پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اینکه نظم، امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است، گفت: اجازه نخواهیم داد، تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی، جولانگاه اراذل و اوباش و افراد قانون شکن باشد.

سرهنگ حسن زاده افزود: در اجرای این طرح ۱۱ متهم از اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند و از ۴۵ فرد دیگر که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند با هماهنگی قضائی تعهد کتبی اخذ شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.