دوره‌های آموزشی ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور به همت مرکز آموزش های ضمن خدمت دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران با هدف افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های اعضای هیات علمی و مدیران دانشگاه‌های سراسر کشور، دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند.

با توجه به اهمیت و جایگاه اعضای هیات علمی و مدیران در پیشبرد ماموریت‌های آموزش عالی از یک‌سو و شکل‌گیری تغییرات سریع در فناوری‌ها و لزوم به‌روزرسانی مهارت‌های عمومی و حرفه‌ای اعضای هیات علمی و مدیران و در راستای افزایش نقش تربیتی اعضای هیات علمی همواره نیاز است تا تدابیری برای توسعه و بهسازی مستمر و به صورت مشخص افزایش توانمندی‌ها، قابلیت‌های علمی و مهارت‌های حرفه‌ای اعضای هیات علمی و مدیران اندیشه شود.

با این هدف دانشگاه تهران با بهره‌گیری از توان صاحب‌نظران حوزه آموزش عالی، تجارب متعدد داخلی و خارجی و اسناد بالادستی در حوزه توان‌افزایی اعضای هیأت علمی و مدیران، طرح «افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای اعضای هیات علمی و مدیران دانشگاه تهران» را تدوین کرده است.

بر این اساس، مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران در راستای اجرایی کردن این طرح، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه تهران و همچنین سایر دانشگاه‌های کشور کرده است.

اعضای هیات علمی دانشگاه تهران و سایر دانشگاه‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌گاه مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار