مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد؛

مشارکت ۹۸ درصدی کارکنان شرکت گاز استان ایلام در معاینات طب صنعتی

شمس اللهی از مشارکت ۹۸ درصدی کارکنان شرکت گاز استان ایلام در معاینات طب صنعتی به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

 عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، از مشارکت ۹۸ درصدی کارکنان شرکت گاز استان ایلام در معاینات طب صنعتی با در نظر گرفتن تمهیدات ویژه و هماهنگی‌های انجام شده با سازمان بهداشت و درمان نفت به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: از سال گذشته تاکنون این شرکت به منظور کنترل ویروس کرونا، برنامه‌های قابل قبولی انجام داده است که خروجی آن باعث کاهش ابتلای کارکنان شرکت به این ویروس  شده است.

او با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۰ جلسه کمیته سلامت در این مجموعه برگزار شده‌ است، اظهار کرد: پکیج‌های پیشگیرانه و مراقبتی از جمله ماسک، الکل، دستکش، ژل ضدعفونی کننده و ... تهیه و به صورت روزانه در بین کارکنان توزیع شده‌ است.

شمس اللهی با اشاره به اینکه نیرو‌های خدماتی برای گند‌زدایی و ضد‌عفونی ، آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند، مطرح کرد: آموزش پیشگیری و کنترل ویروس کرونا برای کلیه پرسنل، خرید پمپ سمپاش برای ادارات ستاد و کلیه نواحی، تعویض سیستم انگشت زنی با سیستم تردد تشخیص چهره، تهیه تب سنج و پالس اکسیمتر و دستگاه هوشمند ضد‌عفونی کننده و تهیه کپسول اکسیژن برای استفاده احتمالی همکاران و خانواده‌های آنان، تنها بخشی از اقدامات پیشگیرانه بوده‌ است.

او به دیگر اقدامات پیشگیرانه در این شرکت اشاره کرد و ادامه داد: تبدیل سیستم تسلیم قبض گاز به ارسال الکترونیکی و پیامکی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، نصب علائم هشدار کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی، استقرار میز خدمت در درب ورودی شرکت، نظارت و کنترل ویژه مراجعه کنندگان از نظر علائم ظاهری و غربالگری با استفاده از نرم افزار ماسک، انجام رپید تست کرونا برای کارکنان با همکاری مرکز بهداشت استان و ... از دیگر فعالیت ها در این زمینه بوده‌ است.

مدیرعامل شرکت گاز استان از برگزاری ۲ دوره آموزش پیشگیری از کرونا در این شرکت خبر داد و مطرح کرد: ۵ مانور بهداشتی در این شرکت تحت عنوان مانور‌های اثرات گرد‌و‌غبار بر عملکرد پرسنل، ایجاد دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا، اجرای مانور افزایش گرما و گرمازدگی پرسنل، پیشگیری و مقابله با کرونا اجرا گردیده‌ است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.