رئیس دادگستری ملایر گفت: هم اکنون هیچ واحد تولیدی در شهرستان برای مشکل قضایی راکد یا نیمه فعال نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمدی فر، رئیس دادگستری ملایر در نشستی با خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: از ۱۱۰ واحد تولیدی بزرگ ملایر تنها ۱۳ واحد برای انجام فعالیت مشکل  دارند که هیچ کدام از این واحد ها به علت مشکلات قضایی راکد نشده اند.

او گفت: برای رفع مشکلات واحد‌های راکد و نیمه فعال به همراه دستگاه های دیگر در تلاش هستیم تا این ۱۳ واحد را دوباره راه‌اندازی و به چرخه تولید برگردانیم.

احمدی فر افزود: در حوزه اشتغال و امید آفرینی در ملایر کارهای خوبی انجام شده است که یکی از آن‌ها راه اندازی ذوب‌آهن بود که این واحد تولیدی که دارای مشکل با ورود دستگاه قضا واردبه  مالک اصلی خود سپرده و وضعیت آن تثبیت شد.

رئیس دادگستری ملایرمی گوید: این واحد تولیدی به دست مدیر عامل اصلی رسید و هم اکنون با ۱۷۰ نفر مشغول به کار است.

احمدی فر گفت: یک زمانی بود که ذوب آهن به جایی رسیده بود که حتی می خواستند تجهیزات این واحد تولیدی را از شهر خارج کنند که حوزه قضایی وارد شد و جلوی این کارها را گرفت و این واحد تولیدی را به مدیر عامل اصلی برگرداند و به چرخه تولید برگشت.

احمدی فر بیان کرد: اگر چه روند افزایشی پرونده ها در دوران کرونا را به دادگستری را داشتیم اما روند پرونده ها معوق کاهشی است و پرونده معوق سال های  قبل را نداریم.

او اضافه کرد: تاکنون پرونده های ملایر به روز است و با توجه به شیوع بیماری کرونا هم سه نفر از همکاران و دو نفر از اعضای خانواده همکاران ما به خاطر ایثار و تلاش آنها در ایام کرونا که همیشه سرکار بودند و دور کاری هم نداشتند از دست دادیم .

رئیس دادگستری ملایر با بیان اینکه در سیستم قضایی ملایر مشکل خاصی وجود ندارد افزود: دستگاه قضا از هیچ گونه تخلفی نمی گذرد و دستگاه قضا سالم و سلامت کار می کنند.

احمدی فر گفت: در حوزه مواد مخدر هم با توزیع کنندگان مواد مخدر خرده فروشان و معتادان متجاهر هم برخورد می‌شود.

 سلگی، دادستان ملایر هم در ادامه از صحت شمارش آراء شوراها در ملایر هم خبر داد و گفت: چندین بار آرا بازشماری شد و مشکل خاصی در این حوزه وجود نداشت.

او افزود: یه نفر شاکی در انتخابات شوراها داشتیم که تشکیل پرونده داد ولی تاکنون پیگیری در این زمینه نداشته است.

سلگی در جواب خبرنگاران در بحث خاموشی‌ها شهر هم گفت: خاموشی‌ها کشوری است و شهرستان ملایر در استان و استان همدان هم در کشور رتبه برتر را در کشف ماینر ها  دارد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار