معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه از خریداری ۷۸۱ دستگاه کولر آبی و ۳۶ دستگاه کولر گازی برای خانوار‌های تحت حمایت این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمود رضایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه ارزش کولر‌ها را ۴ میلیارد و ۳۶ میلیون تومان اعلام کرد و گفت : این لوازم سرمایشی با مشارکت خیران نیک اندیش تامین شده است.

او گفت : هم اکنون در حال توزیع کولر‌های آبی میان خانوار‌های مددجو هستیم و کولر‌های گازی به زودی در میان خانوار‌های کم برخوردار ساکن در مناطق گرم‌تر استان توزیع خواهد شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تامین اقلام اساسی زندگی مددجویان با مشارکت خیران نیک اندیش یکی از وظایف کمیته امداد به شمار می‌رود، افزود: در سال ۹۹ حدود هزار و ۷۰۰ قلم کالای اساسی شامل گاز، یخچال، کولر و آبگرمکن با مشارکت خیران نیکوکار برای خانوار‌ها کم برخوردار استان تامین شد.

محمود رضایی افزود: کمیته امداد شناسنامه نیازمندی تمامی خانوار‌های مددجو را در اختیار دارد و کمک‌های نقدی نیکوکاران بنا به نیت خیرخواهانه آنان در اسرع وقت به دست نیازمندان خواهد رسید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.