مهدی مودی از شرکت بیش از ۶۷ هزار نفر رشته در خراسان شمالی در جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مهدی مودی مدیرکل آموزش وپرورش استان خراسان شمالی در حاشیه بازدید از داوری جشنواره نوجوان خوارزمی مرحله استانی گفت: تمامی‌ها برنامه‌ها در راستای سیاست‌های اصلی آموزش وپرورش است.


بیشتر بخوانید 


مودی گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف فراهم نمودن زمینه بروز استعداد‌های دانش اموزان و کمک به هدایت تحصیلی آن‌ها در دبیرستان‌های دوره اول متوسطه برگزار می‌گردد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بیان کرد: این جشنواره با شرکت ۶۷ هزار نفر رشته در ۶ محور زبان انگلیسی. ادبیات و احساس واژه ها آزمایش‌های علوم. پژوهش. دست سازه و بازارچه در چهار سطح اموزشگاهی. شهرستانی. استانی و کشوری برگزار می‌گردد.

او گفت:هم اکنون در حال اجرای مرحله استانی هستیم که ۱۳۶ تیم در ۶ محور از شهرستان‌ها به مرحله استانی راه یافتند که با برنامه زمانبندی شده و حضور داوران استانی در محل نمونه حافظیه به مدت ۱۰روز به صورت غیر حضوری با حضور دانش آموزان در شهرستان و ارتباط انلاین داوران با آن‌ها برگزار می‌گردد.

او ادامه داد: سیاست مدرسه محوری، هر دانش آموز یک مهارت و مدرسه کانون تربیتی محله از اهداف پیش رو است.

او گفت:شرکت دانش آموزان در جشنواره‌ها و مسابقات قطعا نتایج خوبی در یادگیری و آموزش دارد.

مودی افزود: زمینه مشارکت دانش آموزان برای سوق دادن به جشنواره را فراهم نمایید و برنامه دقیق مدون نمایید.

گفتنی است در پایان منتخبین استانی مشخص شده و در کلیه محور‌ها یک تیم و فقط در محور ادبیات ۲ تیم به مرحله کشوری راه می‌یابند. مرحله کشوری جشنواره به میزبانی اصفهان به صورت غیر حضوری در مردادماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.