مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آغاز چهل و چهارمین دوره مسابقات شهرستانی قرآن کریم از ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ در این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به زمان برگزاری مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان کرمانشاه گفت : مسابقات قرآن کریم در شش منطقه این استان از ۲۴ تیرماه آغاز و تا پنجم مردادماه سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

او گفت : این مسابقات در منطقه یک شهرستان اسلام‌آبادغرب ۲۴ تیرماه، منطقه ۲ شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب ۳۱ تیرماه، منطقه سه شهرستان سنقر و کلیایی دوم مردادماه، منطقه چهار شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین ۲۷ تیرماه، منطقه پنجم شهرستان پاوه و منطقه اورامانات پنجم مردادماه و منطقه ششم کرمانشاه سوم و چهارم مردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: تفاوت مسابقات امسال با دوره‌های گذشته در زمینه داوری است، داوران مرحله شهرستانی تا کشوری افرادی هستند که گواهی و مدرک دوره ساماندهی و ارتقای سازمان اوقاف و امور خیریه را دارند.

صالحی با اشاره به منطقه بندی استان‌های همجوار در مرحله شهرستانی افزود: سازمان اوقاف بر اساس گروه‌بندی، استان‌ها را به ۱۰ منطقه تقسیم کرده و ۱۰ استان سرگروه استان‌های دیگر هستند، بر این اساس استان کرمانشاه طبق تقسیم‌بندی یاد شده، معین استان‌های کردستان، همدان و ایلام بوده و این استان‌ها مسابقات خود را با هماهنگی کرمانشاه برگزار می‌کنند.

او ادامه داد: ۲ هزار و ۳۲۶ نخبه قرآنی در مسابقات مرحله شهرستانی برای ورود به مسابقات استانی کرمانشاه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: مسابقات قرآن کریم در مرحله استانی در کرمانشاه در بازه زمانی ۳۱ مردادماه تا پنجم شهریورماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.