مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: ۲۰۰ دستگاه کولر آبی از محل صدقات مردمی و کمک خیرین بین خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با اشاره به این که صدقات مردمی  به منظور رفع نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود، گفت: برای رفع نیاز خانوار‌های مددجوی فاقد کولر مبلغ ۸۴۰ میلیون تومان هزینه شد که از صدقات پرداختی مردم و خیرین نیکوکار البرزی تأمین‌ شده است.

محمدی فرد با بیان این که در روز‌های ابتدایی فصل تابستان و گرمای شدید حاکم بر جو کشور، مهم‌ترین نیاز مددجویان وسایل خنک‌کننده است افزود: ۲۰۰ دستگاه کولر آبی تولید داخلی با مشارکت خیران بین خانوار‌های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد البرز توزیع شد.

محمدی فرد با ابراز این که ایران همدل پویشی برای کمک به نیازمندان است، گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی از جمله راه‌های مشارکت مردم نیکوکار است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.