افزایش غرفه های کارآفرینی در متروهای مشهد

مدیرکل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد گفت: توسعه ظرفیت‌های اشتغال با ایجاد غرفه‌های کارآفرینی برای حمایت از فروش محصولات خانگی و صنایع دستی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی قناویزچی مدیر کل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد گفت: کارگروه ارزش آفرینی و توسعه ظرفیت‌های اشتغال از سوی اداره معین اقتصادی شهرداری مشهد با مشارکت و همکاری شرکت " کالومین" با هدف ایجاد غرفه‌های کارآفرینی جهت فروش محصولات خانگی و صنایع دستی برگزار شد.

او افزود: در این نشست در خصوص نحوه واگذاری غرفه‌های تجاری موجود در ایستگاه‌های خط یک قطار شهری مشهد به کارآفرینان شناسایی شده از سوی اداره معین اقتصادی شهرداری مشهد، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


بیشتر بخوانید


مدیرکل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد با بیان اینکه در خط یک قطار شهری ۲۴ ایستگاه وجود دارد که در دو ایستگاه ریحانه و فرودگاه غرفه‌های آن راه اندازی نشده است، ادامه داد: در ۲۲ ایستگاه دیگر ضمن شناسایی غرفه‌های خالی توسط کارگزاران قطارشهری، لیست متراژ و قیمت اجاره بهای ماهیانه هریک از غرفه‌ها در اختیار شرکت کالومین قرارداده می‌شود.

قناویزچی بیان کرد: مقرر شد، شرکت کالومین با بهره برداری و در اختیارگذاری یکی از غرفه‌ها به کارآفرینان به صورت پایلوت، در صورت موفقیت طرح، تعداد غرفه‌های کارآفرینی را افزایش دهد.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.