۱۹۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران مازندرانی تاکنون پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با بیان اینکه ۵۸ هزار و ۲۰۰ تن گندم از ابتدای آغاز خرید تضمینی این محصول تاکنون از کشاورزان استان خریداری شده است، گفت: ۱۹۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران مازندرانی تاکنون پرداخت شده است.

او افزود: گندم تولیدی کشاورزان مازندرانی با ۴ درصد افت مفید و یک درصد غیر مفید هر کیلو گندم به قیمت ۵ هزار تومان خریداری می‌شود.

وفائی نژاد گفت: با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که در استان و کشور صورت گرفت و همچنین ثبت اسناد در سامانه، مابقی مطالبات کشاورزان به زودی و به صورت مرحله‌ای از طریق بانک عامل به حساب آن‌ها پرداخت خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران همچنین در پایان به خرید دانه روغنی کلزا در استان اشاره کرد و گفت: ۸ هزار و ۳۵۳ تن کلزا تاکنون از کشاورزان مازندران خریداری شد که اسناد ثبت شده در سامانه بانک به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۸۸۳ میلیون تومان بابت مطالبات این افراد تاکنون پرداخت شده که امید است در ادامه براساس ثبت اطلاعات ورودی بانک نسبت به پرداخت طلب کشاورزان اقدام شود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار