پرداخت ۱۹۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران مازندرانی

۱۹۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران مازندرانی تاکنون پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با بیان اینکه ۵۸ هزار و ۲۰۰ تن گندم از ابتدای آغاز خرید تضمینی این محصول تاکنون از کشاورزان استان خریداری شده است، گفت: ۱۹۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران مازندرانی تاکنون پرداخت شده است.

او افزود: گندم تولیدی کشاورزان مازندرانی با ۴ درصد افت مفید و یک درصد غیر مفید هر کیلو گندم به قیمت ۵ هزار تومان خریداری می‌شود.

وفائی نژاد گفت: با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که در استان و کشور صورت گرفت و همچنین ثبت اسناد در سامانه، مابقی مطالبات کشاورزان به زودی و به صورت مرحله‌ای از طریق بانک عامل به حساب آن‌ها پرداخت خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران همچنین در پایان به خرید دانه روغنی کلزا در استان اشاره کرد و گفت: ۸ هزار و ۳۵۳ تن کلزا تاکنون از کشاورزان مازندران خریداری شد که اسناد ثبت شده در سامانه بانک به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۸۸۳ میلیون تومان بابت مطالبات این افراد تاکنون پرداخت شده که امید است در ادامه براساس ثبت اطلاعات ورودی بانک نسبت به پرداخت طلب کشاورزان اقدام شود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار