حجت الاسلام شیرازی:

هر شهید ما سند جنایت آمریکا است

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران گفت: حضور آمریکا در هر جنایتی در جهان مشهود است و هر شهید ما سند جنایت آمریکا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران امروز در همایش بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و گرامیداشت شهدای ۷ تیر در بوشهر، با گرامیداشت یاد شهدای این حادثه و تبریک هفته قوه قضائیه عنوان کرد: اگر جنایات آمریکا را مرور کنیم پس از گذشته هزاران ساعت، تمام نمی‌شود.

او هر لحظه‌ حیات استکبار را در جهان مملو از جنایت علیه بشریت دانست و افزود: انسان حق ندارد خود را در مقابل استکبار ذلیل بداند و طاغوت زدایی ریشه در دین دارد.

نماینده، ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران با اشاره به اینکه اسلام به ما اجازه نمی‌دهد با سلطه گر رابطه داشته باشیم، تاکید کرد: باید در ایران باید تبیین شود که هر شهید ما سند جنایت آمریکا است.

شیرازی جنگ تحمیلی علیه ایران را نتیجه سلطه گری جهانی خواند و گفت: جنگ تحمیلی علیه کشور ایران با تحریک آمریکا و پشتیبانی استکبار جهانی بود؛ اما جمهوری اسلامی ایران امروز به نظام ریشه دار و درخت تنومندی تبدیل شده است.

او با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها نفی‌کننده دموکراسی هستند، افزود: اولین جنایت آمریکا روی کار آمدن رژیم پهلوی بود و بازگشت پهلوی دوم در ۲۸ مرداد تبیین سلطه پذیر کردن ملت ایران بود. همچنین آمریکا با قانون کاپیتولاسیون در پی ذلیل کردن ملت ایران بود.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران بیان کرد: آمریکا می‌خواهد بر جهان سلطه داشته باشد و حضور این کشور در هر جنایتی در جهان  مشهود است.


بیشتر بخوانید


شیرازی تاکید کرد: تنها قدرتی که مانع قدرت طلبی آمریکا است جمهوری اسلامی ایران است.

او با بیان اینکه امروز آمریکا نسبت به سال ۵۷ در جهان قدرتی ندارد، ادامه داد: انقلاب اسلامی با وجود همه تلاش‌های استکبار قوی‌تر شده است.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران علت قدرت گرفتن امت اسلامی را در جهان، جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: دیروز فلسطینی‌ها با سنگ می‌جنگیدند، اما امروز با موشک علیه اسرائیل می‌جنگند.

شیرازی به شهادت رساندن سردارشهید سلیمانی در نیمه شب را نشانه اوج ذلت آمریکا برشمرد و گفت: شهادت سردار سلیمانی ملت عراق، سوریه، لبنان و مردم هند، افغانستان و پاکستان را علیه آمریکا شوراند که این خود نشان از اشتباه محاسباتی دشمنان بود.

او با اشاره به حادثه هفتم تیر ۱۳۶۰ و پاسداشت یاد شهید بهشتی، ادامه داد: اگر فاجعه بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی اتفاق نمی‌افتاد نفوذ بنی صدر در قدرت افشا نمی‌شد.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران بیان کرد: دشمنان نمی‌دانند با ترور ملت ایران منسجم‌تر می‌شوند.

شیرازی دفاع از نظام اسلامی را دفاع از دین و ارزش‌ها دانست و گفت: خون شهدای ما که برای نابودی کفر ریخته شده است سیلی ایجاد خواهد کرد که باعث ذلیل‌تر شدن دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.