‍ مدیرکل کمیته امداد ایلام خبر داد؛

افزایش و توسعه خدمات قرض الحسنه ای برای نیازمندان

موسی نژاد گفت:در کمیته امداد ارائه خدمات قرض الحسنه‌ای به نیازمندان بجای کمک‌های بلاعوض در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد ایلام در دیدار با امام جمعه چرداول گفت:خوشبختانه همراهی خوب خیرین با کمیته امداد و مشارکت آنان در کمک به نیازمندان باعث شد فشار سختی‌های اقتصادی بر مردم کمتر شود و در شرایط کرونا شاهد جلوه‌های زیبا و نیکوکارانه مردم استان بودیم.

او افزود : در رمضان امسال هم پویش‌های خوبی را شاهد بودیم و خیرین در شهرستان چرداول همکاری بسیار خوبی با کمیته امداد دارند.

موسی نژاد ادامه داد : از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری از کمیته امداد درآمد باثبات برای خانواده‌ها از طریق توانمندسازی و تکریم خانواده‌های مددجو است و تلاش ما در کمیته امداد این است این دو مهم به خوبی محقق شوند.

او اضافه کرد : بخشی از محرومیت‌ها و مشکلات اقتصادی در استان ایلام متاثر از محرومیت فرهنگی است و اعتقاد ما این است در استان ایلام فرهنگ کار و تلاش باید بیشتر از گذشته تقویت شود.

‍ مدیرکل کمیته امداد ایلام بیان کرد : در کمیته امداد ارائه خدمات قرض الحسنه‌ای به نیازمندان بجای کمک‌های بلاعوض در اولویت قرار گرفته است و سال گذشته در شهرستان چرداول بیش از ۱۳ میلیارد تومان خدمات قرض الحسنه‌ای به مردم ارائه شد.

او عنوان کرد : توسعه فرهنگ توانمندسازی در بین مددجویان در استان به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته است و هدف ما این است مردم به سمت کار و تلاش بیشتر هدایت شوند.

‍ مدیرکل کمیته امداد ایلام  گفت : در زمینه زکات با اینکه ظرفیت‌های بزرگی در شهرستان چرداول و دیگر نقاط استان وجود دارد، اما از این ظرفیت بخوبی استفاده نشده است لذا نیازمند این هستیم که فرهنگ توسعه زکات در این شهرستان بیشتر تقویت شود و در این زمینه کارگروه‌هایی باید فعال شود.

او در پایان بیان کرد :به منظور اعتماد سازی بیشتر در بین مردم زکات پرداختی در هر شهرستان و منطقه در همان مناطق هزینه می‌شود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.