معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : تلاش مجموعه استانداری اختصاص اعتبارات و امکانات لازم به شرکت آب و فاضلاب برای رفع مشکلات مربوط به قطعی آب در شهر کرمانشاه است .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به خشکسالی و مشکلات کمبود آب در شهر کرمانشاه گفت : تلاش مجموعه استانداری اختصاص اعتبارات و امکانات لازم به شرکت آب و فاضلاب برای رفع مشکلات مربوط به قطعی آب در شهر کرمانشاه است.

او گفت : در حال حاضر وضعیت استان از لحاظ منابع آبی بحرانی است که در این شرایط همه باید به شرکت آبفا استان کمک کنیم که مشکلات مردم در این زمینه هر چه بیشتر، کمتر شود.

او افزود: در جلسه چند روز پیش مقر شد که تمام چاه‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گیرد و در این زمینه هیچ دستگاه‌های نباید از این موضوع کوتاهی و ممانعت به عمل آورد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در زمان بحران است که توان مدیران مشخص می‌شود، گفت: در زمان عادی مدیریت یک موضوع عادی است، اما در زمان بحران است که میزان توان، پیگیری و جدیت مدیران سنجیده می‌شود.

فخری با تاکید بر ضرورت تجمع امکانات در زمان بروز بحران، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید امکانات خود را در زمان بروز بحران و حوادث پیش‌بینی نشده در اختیار مدیریت بحران قرار دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.