مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد مطبوعات و رسانه‌ها را زبان گویای متولیان آب استان در معرفی الگوی بهینه مصرف به مردم دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدمهدی جوادیان زاده، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد گفت: اصحاب رسانه باید در کنار رسالتی که بر عهده دارند با زبان گویا و وزین خود در ترسیم الگوی درست و بهینه مصرف، متولیان آب استان را یاری کنند.

او با بیان اینکه مهمترین مشکل ما معرفی کردن الگوی بهینه مصرف به مردم است، افزود: رفع این مشکل، همکاری و همراهی همه جانبه می‌طلبد و ما نیز در کنار خبرنگاران هستیم.

جوادیان زاده افزود: سرانه آب استان کم است، ولی نسبت به تعدادی از کشورها، سرانه نرمالی و قابل مدیریت کردن است به شرطی که همه همدل شویم و الگو‌های درست مصرف را به کار گیریم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد با بیان اینکه می‌توان شرایط آبی استان را به گونه‌ای مطرح کرد که نه بحران آب فراموش شود و نه مردم را نگران کرد، اظهار داشت: تیتر خبر‌ها به سمت بیان این موضوع مهم باشد که درد هست ولی اگر همدل و کوشا باشیم درمان هم هست.

انتهای پیام/و

برچسب ها: الگوی مصرف ، مصرف آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.