ادامه تلاش‌ها برای یافتن پیرمرد مفقودی در جنگل علی آباد

فرمانده انتظامی علی آباد کتول از تلاش بی وقفه پلیس و گروه های امدادی برای یافتن پیرمرد مفقودی در جنگل کبودوال این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ الیاس تازیکه فرمانده انتظامی علی آبادکتول گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقودی یکی از اعضای خانواده خوزستانی که عازم مشهد مقدس بودند و برای استراحت به جنگل کبودوال عزیمت کرده بودند، بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ تازیکه با اشاره به اعزام گروه‌هایی مجرب و ویژه به منطقه مورد نظر، افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد پیرمردی  عصر روز شنبه از محل اسکان خارج شده و پس از گذشت مدتی سایر اعضا متوجه عدم بازگشت وی شدند.

این مقام انتظامی گفت: بررسی‌های تخصصی و میدانی پلیس در این راستا آغاز شد و تا این لحظه ماموران به صورت شبانه روز با کمک معتمدان محل و گروه‌های امدادی، مشغول گشت زنی هدفمند برای یافتن این مسافر هستند.

سرهنگ تازیکه با بیان اینکه فرضیه‌های مختلف در دست بررسی است، گفت: اعضای خانواده مفقودی برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر تداوم تلاش‌ها برای یافتن این مسافر مفقودی ادامه دارد: از شهروندان و اهالی آن محل تقاضا داریم در صورت یافتن این فرد، سریعا مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.