اولین فایل صوتی از مادر بابک خرمدین؛ پدر آرزو به او تجاوز می کرد

اکبر خرمدین و ایران موسوی ثانی در اردیبهشت ۱۴۰۰ به‌اتهام قتل پسرشان، بابک خرمدین که از کارگردانان سینمای ایران بود، بازداشت شدند.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،ایران موسوی ثانی، مادر بابک خرمدین، که به اتهام همدستی با همسرش در قتل دختر و پسر و دامادشان در بازداشت به‌سر می‌برد، با انتشار یک فایل صوتی از داخل زندان ادعا کرد همسرش «به دخترشان تجاوز می‌کرد» و خود او نیز «قربانی شکنجه و خشونت او» بوده است.

این فایل صوتی که روز یکشنبه، ۶ خرداد، منتشر شده است و در آن خانم موسوی ثانی می‌گوید که در کودکی به اجبار خانواده اش با پدر بابک ازدواج کرده و هیچ علاقه‌ای به او نداشته است. مادر بابک خرمدین همچنین ادعا می‌کند که همسرش او را زندانی کرده و فرزندانش را به قتل رسانده است.

اکبر خرمدین و ایران موسوی ثانی ابتدا در ۲۶ اردیبهشت به‌اتهام قتل پسرشان، بابک خرمدین که از کارگردانان سینمای ایران بود، بازداشت شدند، اما بعداً اکبر خرمدین اعتراف کرد که «سال ۹۰ با مشارکت دخترش، آرزو، دامادش را کشته و سپس در سال ۹۷ آرزو را هم به قتل رسانده است».

نکته حیرت انگیز اینکه خانم موسوی ثانی در تمامی اعترافات قبلی از همسرش حمایت کرده بود و اذیت و آزار فرزندانش را علت اصلی همدستی با همسرش برای قتل فرزندان و داماد خود عنوان کرده بود.

اعتراف به دو قتل دیگر

در فایل صوتی خانم موسوی ثانی که همچنان در بند مشاوره ۲ زندان قرچک ورامین در بازداشت است، او ادعا می‌کند که خودش «قربانی و زندانی» اکبر خرمدین بوده است. او همچنین در این فایل همسرش را به آزار جنسی دخترشان و تجاوز به او متهم می‌کند و نیز می‌گوید خودش هم مورد تجاوز زناشویی قرار داشته است.

این در حالی است که اکبر خرمدین در اعترافات خود برای قتل فرزندان خود انگیزه‌هایی، چون «مصرف مشروبات الکلی، مواد مخدر و ارتباط با افراد غریبه» را ادعا کرده و انگیزه‌اش از قتل دامادش را «قاچاق آدم و بدرفتاری با دخترش» عنوان کرده است.

پیش از این قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، گفته بود سرپرست دادسرای امور جنایی تهران عنوان کرده که همسر اکبر خرمدین «تحت فشار همسرش نبوده و از تمام ماجرا‌ها با خبر بوده است».

اولین فایل صوتی از مادر بابک خرمدین؛ پدر آرزو به او تجاوز می کرد

اکنون، اما خانم موسوی ثانی در این فایل صوتی می‌گوید زندگی زناشویی‌اش با اکبر خرمدین «اجباری بوده، تحت شکنجه او قرار داشته و از او می‌ترسیده است.» به نظر می‌رسد که مادر اکبر خرمدین حالا که از جزای جرائم خود آگاه شده در صدد آن است که با مطرح کردن این ادعا‌ها به نحوی از مجازات بگریزد چراکه با مطرح شدن قتل داماد انتظار می‌رود که حکم قصاص در مورد او و همسرش اجرا گردد.

علاوه بر این در فیلمی که از حمل جسد بابک خرمدین توسط مادر و پدرش در آسانسور به دست آمد هیچ اثری از ترس یا اجبار در رفتار این خانم دیده نمی‌شد و به نظر می‌آمد که او با رضایت و آگاهی کامل دست به این کار می‌زند.

بابک خرمدین که بر اساس اعترافات پدرش سومین مقتول پرونده اوست، کارگردانی بود که چندین فیلم کوتاه و بلند در کارنامه‌اش داشت و برخی آثارش در چند جشنواره داخلی هم برگزیده یا تحسین شده بود. بابک خرمدین چندسالی را در لندن زندگی کرد و در نهایت به خاطر دلتنگی برای پدر و مادرش و عشق به وطن به کشور بازگشت.

اولین فایل صوتی از مادر بابک خرمدین؛ پدر آرزو به او تجاوز می کرد

در حال حاضر اکبر خرمدین به‌اتهام مباشرت در قتل و ایران موسوی ثانی، همسرش، به‌اتهام معاونت در قتل در بازداشت هستند و پرونده همچنان در حال رسیدگی است.

خانم موسوی ثانی در فایل صوتی همچنین از بدرفتاری سایر زندانیان با خود درون بند مشاوره ۲ زندان قرچک ورامین (شهرری) نیز خبر داده است. خانم ایران موسوی ثانی پیشتر در اعترافات خود بدرفتاری پسرش و خدمت رسانی پیوسته او به مهمانان خانم بابک را علت تنفرش از فرزند خود عنوان کرده بود.

منبع:روزیاتو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م ب
۱۵:۲۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
خدا این روزها به همون رحم کنه اللخصوص به کودکان ما چه چیزهایی که این روزها میشنویم و میبینیم خداوندا ظهور اقا امام زمان رو نزدیک کن
Iran (Islamic Republic of)
ازاد
۰۳:۴۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
این پدرومادربویی ازانسانیت وترحم نبردن وچه طوربه خانواده خودشان رحم نکردنه این جورقاتل هابایدزجرکش بشن که عبرت دیگران شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سمیه س موندم چی بگم به خدااینابایدقصاص بشن چطورتاالان سرپاایستادن اصلاحیه ذره پشیمون نیستن
Iran (Islamic Republic of)
زهرا م
۱۷:۱۲ ۱۷ تير ۱۴۰۰
معلوم توزندان بهش خوش نگذشته
پس تو بازجویی های اولیه چ با افتخار اعتراف میکرد
حالا که فهمیده عاقبت کارش چیه بابکم بابکم میکنه
وقتی شوهر جلو چشمش بابک رو مثله کرد ....
Iran (Islamic Republic of)
بنده کوچکِ خدایِ بزرگ
۱۷:۵۷ ۱۲ تير ۱۴۰۰
خدایا ما را به نفس خودمان وانگذار
خدایا را ما را به مردمان نا اهل وانگذار
خدایا ما را به شیاطین جن و انس وانگذار
خدایا ما را بر قوم جاهل و ظالم پیروز کن
خدایا ظهور مهدی عج را هرچه نزدیک تر کن.آمین
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۰:۱۲ ۱۲ تير ۱۴۰۰
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۲ تير ۱۴۰۰
دیوانگی هم عالمی دارد گویا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۲ تير ۱۴۰۰
لعنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۲ تير ۱۴۰۰
کاربر 10:12 هرکسی نون قلبشو میخوره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۲ تير ۱۴۰۰
دنیا گِرده،از هر طرف که بری،میرسی همون جای اول
با هر دست که بِدی،از همون دست هم میگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۱ تير ۱۴۰۰
من نمیدونم این خانم راست میگه یا نه . اما تو فیلم اسانسور شوهرش باهاش بدرفتاری داشت. از این گذشته سالها پیش هیشکی نمی رفت کلانتری بگه پدر به دختر تجاوز کرده اصلا حرفش رو قبول نمیکردن تا شاهد نداشت ! پزشک قانونی هم کشک بود. همین الانشم قانون طرف پدرها ست. اون هموطن هم که گفته بچه هاتو ورمیداشتی میرفتی .دلش خوشه .من خودم قربانی بدرفتاری همسرم هستم . ولی کجا برم ؟ پدرو مادرم علنا بهم گفتن نیا ! اومدی بچه ات رو هم نیار . هربار دبوونه میشه منو میندازه بیرون خونه شب و نصفه شب بدون پول .من مشهد کسی رو ندارم و پدرو مادرم ۱۰۰۰ کیلومتر دورترن. کلانتری هم که میرم میان دم در نصیحت میکنن میرن !!! اما این فقط بدرفتاریه . سکوت در برابر قتل پذیرفتنی نیس مگر وقتی که مادر حبس خانگی بوده و تلفن هم نداشته !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۲ تير ۱۴۰۰
از سال ۹۰ تا سال ۱۴۰۰ ده سال حبس خانگی و بدون تلفن!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
میم
۱۱:۵۷ ۱۳ تير ۱۴۰۰
کاملا موافقم که مشکل همین جنس بوده و الان تو جامعه سرشاره این مشکلات. همه ی بد رفتاری ها تو ازدواج ها ی زوری و فروش بچه و شکنجه های سنگین از طرف پدر همینه مادر از ترس عمری که قراره کنار همسرش باشه و حامی نداره جز خدایی که ما فراموشش کردیم و از همین رو گرفتاریم ، منفعله. و فقط این مورد خیلی مرد وحشی تری بوده. و باور کنین من از اوایل میگفتم اگه خیال زنه راحت بشه دیگه مردشو نمیبینه عقب میکشه.حالا راست یا دروغ با خودش و خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۲۹ تير ۱۴۰۰
اگه میتونی جونتو بردار و برو دنیا ارزش،سوختن با پای مرد بی غیرتی که شب همسرش،میندازه بیرون نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
الهی خدابه فریادت برسه برودادگاه شکایت کن ازش ولی پنهانی/
Iran (Islamic Republic of)
سید ابراهیمی
۰۲:۲۹ ۱۰ تير ۱۴۰۰
یه فاتحه ای یه صلواتی،یه دعای خیری،یه چیزی بنویسید که اقلا اگه دو نفر دیگه هم خوندن یه ثوابی به روح این جوون برسه،خواهر و برادرش هم اذیت نشن،به خدا هیچکس از کار خیر ضرر نکرده،چون پاداشش با خداست با خدا معامله میکنیم،خدا نیکوکاران رو دوست داره،به جای الفاظ زشت و لعن و نفرین برای شادی روح بابک دعا کنید،این بهتره،خداپسندانه تره وگرنه که قاضی بزرگ خداست،خودش جای حق نشسته خدا سریع الحسابه،شدید العقابه،هیچکس هم نمیتونه از مجازاتش در بره.از حکومتش فرار کنه.خدا رو خوش نمیاد با کلام زشت روح بابک رو آزرده تر کنیم و خاطر خواهر و برادرش رو مکدر.خدایا از سر تقصیرات همه ما بگذر،روح بابک خرم دین رو در جوار رحمتت آرام کن و به بازماندگانش صبر بده و تحمل رنج رو بر آنها آسان کن.آمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۰ تير ۱۴۰۰
خدا رحمتشون کنه،اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم.
Iran (Islamic Republic of)
فایزه موسوی
۱۳:۳۳ ۱۰ تير ۱۴۰۰
چه بسیار گل هایی که از کفِ من
بُرده است، باد...
اما، من ، غمین
گل هایِ یادِ کسی را
پرپر نمی کنم
من
مرگ هیچ " عزیزی" را
باور نمی کنم....
"سیاوش کسرایی"
استادِ عزیزِ مهربان و نجیبم
بابکِ خرم دین
روح شما شاد و آرام.
در پناهِ خدای بزرگ باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۹ تير ۱۴۰۰
من هنوزم فک نمیکنم که این زن کاری کرده باشه.به حرف زدن و راه رفتن و رفتارهاش ،نگاه کردن و گوش دادن به حرفهاش حتی موقع بازجویی توجه کنید.خیلی گیج و بی تفاوته.این نشونه استفاده داروهای ارامبخشه قوی.
حتی گفتن که توی غذاها قرص این زن رو میریختن تابچه ها بی هوش شن.و یه جا گفته بود که موقع قتلها توی اتاق بوده.قدیما دخترا رو زود شوهر میدادند وای بحال دختری که شوهرش مشکل داشت .مثل یه بچه زیر دست یه ادم بی رحم با انواع و اقسام شکنجه های روحی و روانی بزرگ میشد .وقتی هم پیر میشن با مشکلات زیاد با داروهای ارامبخش قوی زنده ان که عوارض این قرصها بی خیالی نسبت به اتفاقات دور و بر و سلب اختیار و عکس العمل هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۰ تير ۱۴۰۰
" من" ؟؟؟ اَی خِدا....
سرم گیژ رفت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۰ تير ۱۴۰۰
موضوع الان کاری نکردن این زن نیست،موضوع همکاری او در این جنایته،سکوت و بعد از دستگیر شدن که مثلا در پناه قانون قرار گرفته،چرا تایید حرفهای شوهر و صد البته اعتراف به قتل و نفرت از فرزندان و نسبت ناروا دادن به مقتولان که دفاعی از خود نداشتند،وقتی دستگیر شد ترس از شوهر معنا ندارد،در بازجویی ها چرا تا الان چیز دیگری میگفت! تازه اگر این فایل حقیقی باشد.معاونت در جنایت کرده یا با سکوت و اطاعت کاری بدتر از جنایت.بوسه های بابک بر سر و صورت این مادر را که به خاطر می آورم،از اینکه الان میگوید (بابکم )بعد از آن همه تهمت و عفت او را زیر سوال بردن واقعا قلب آدم به درد میاد..حتا اگه فرضا بچه اش خطاکار بود،چطور حاضر به مثله کردن بدن او شده؟و یک قتل نیست سه قتل است به یک شیوه،یعنی هر سه بد بودند؟؟دلیل هرچه بوده،توجیه آدمکشی آنهم جگرگوشه و بعد تکه تکه کردن نمیشود.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۳۶ ۰۹ تير ۱۴۰۰
هردوتاشون خبیثندپس بایدب اشدمجازات برسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
باورکنید مورچه های خونمونوسم میپاشم ویادگازم میگیرن میکشم عذاب وژدان دارم خدایا ما ویک لحظه به خودمون وانذارالهی امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۹ تير ۱۴۰۰
کامنت ها رو نخونید مشکل روانی پیدا می‌کنید
هرکسی اسم خودش رو گذاشته قاضی و برا خودش یه قضاوتی میکنه.
یکی گفته دروغگو. یکی گفته حق با مادر. یکی گفته...
میدونید حتی شیطان از کدام گناه نفرت داره؟؟ از تهمت
آقا اصلا بچه ش رو کشته به من و شما ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۹ تير ۱۴۰۰
سیب زمینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۹ تير ۱۴۰۰
سیب زمینی؟؟
اولا ارزش انسانیت رو ذره ای درک نکردی و بهتر از توام که خودت رو نخود هر آشی میکنی و مردم رو قضاوت میکنی.
هیچ کسی انسانی رو به لقب تمسخر آور صدا نمیزنه مگر اینکه خودش حقیر و پست باشه
تهمت و غیبت رو اگر بذاری کنار شاید بتونی ذره ای به آرامش برسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۹ تير ۱۴۰۰
خب پس خدا رو شکر شما نه کامنتها رو خوندی و نه قضاوت کردی!!!. و شما چگونه از علایق و سلایق شیطان با خبر شدید؟ اللهمَ اشفِ کُلَ مریض.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
دوست عزیز شما خودت کامنتا رو خوندی و دیگران رو قضاوت کردی! چطور ممکنه ما الان کامنتارو نخونیم و به اوامر شما جامه عمل بپوشونیم؟! چون نوشتید کامنتارو نخوونید میگما، حداقل مینوشتید فقط مال منو بخوونید باقی رو نخوونید!! بعدشم غیبت و تهمت بده ولی طرف بچه اشو تکه تکه کرده به منو شما ربطی نداره!! یعنی گناه کشتن از غیبت و تهمت سبک تره؟! بی تفاوتی یعنی انسانیت؟! کشتن یعنی انسانیت؟! انگار که شما فقط از اینکه بهت گفتن سیب زمینی که خب قبول دارم مودبانه نبوده،دردت گرفته و آرامشت بهم ریخته! حالا خدا کنه طرف به اندازه شما که از سیب زمینی بدت اومد از نخود آش بدش نیوده باشه وگرنه حالا فلانی رو بیار و باقالی رو بار کن!! پس فهمیدیم شیطان از تهمت بدش میاد پس سعی کنیم با تهمت زدن اذیتش نکینیم! اوکی؟! درست پی بردم معنای کامنت شما رو؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۹ تير ۱۴۰۰
ببخشید گفتید یکی گفته دروغگو یکی حق به مادر داده یکی... دقیبا میگید اگه چی میگفتیم شما راضی میشدین؟ خب شما هم که خودتون کامنتها رو خوندین و به نوعی همه رو قضاوت کردین حالا اگه نگیم کارتون غزبت و تهمت هم به ما بوده، خب مطابق گفته خودتون یکی بچه اش رو کشته به من و شما چه،ما کامنت گذاشتیم،خب اگه به شما چه مربوط خودتون رو هم رعایت میکردید عقلانیش این بود که اصلن کامنت نذارید،وقتی گذاشتید ممکنه بیان قضاوتتون کنن دیگه،به طور ضمنی خودتون پذیرفتین و مجوز دادین،پس چرا دیگه برای بقیه تعیین تکلیف میکنید! خب نخونید کامنت نذارید تا قضاوت نشید و آرامشتون بهم نخوره،شیطان رو هم به تکلف و زحمت نندازید،گویا از سلایقش هم خبر دارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
بابام جان خب چرا خودتو اذیت میکنی نیا بخوون ،اومدی کامنت نذار،گذاشتی آماده قضاوت شدنت باش،وگرنه خودت گفتی اگه به شما چه .پس اینجا چکار میکنی؟ شما که خوندی اگه قضاوت نکردی پس چکار کردی،اسمش چیه؟ سیب زمینی بد بود ،شما هم که نخود هر آش گفتی! در حالیکه خودت اومدی اینجا.برو دنبال همون ذره ای ارامش،من اگه توی این دوره زمونه یکی رو پیدا کردم مشکل اعصاب و رنج روح و روان نداشت ،چشم سلام شما رو بهش میرسونم.فقط نمیدونم چطور براتون ساده است بگید کشته به ما چه ! ولی تهمت و غیبت و تمسخر انقده سنگین بود براتون!! یه کم درکش سخته،چون نیست که هرچی خودت گفتی بهش عمل نکردی،به این خاطر.
Iran (Islamic Republic of)
کلم قمری
۲۳:۵۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
میبخشید پس لطفا امر بفرمایید ارزش انسانیت رو چگونه درک کنیم،چون گویا کامنت هیچ کس اینجا مورد پسند شما نبوده،کاش یک نمونه کامنت مورد نظر خودتون رو که نفی کلام خودتون نباشه میذاشتید یاد بگیریم،گفتین نخوونید قضاوت نکنید تهمت نزنید،دروغ نگید،حق ندید،حق بدید،بچه اشو کشته که کشته....خلاصه تا اولین نفر شما رو سنجید دادتون رفت هوا! پس نگید لطفا منتظر عکس العمل به کامنت خودتون نبودید،نگاه کنید16:04 کامنت گذاشتید 17:31 قضاوت شدید، اومدید خوندید 18:50 پاسخ دادید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۹ تير ۱۴۰۰
چی میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۰ تير ۱۴۰۰
ارزش انسانیت به این است که بدانیم شیطان از تهمت نفرت دارد و به خاطر دل او هم که شده تهمت نزنیم،و دیگر اینکه ارزش انسانیت همچنین به این است که اگر دیدیم بچه ای را پدر مادرش کشتند و تکه تکه کردند بگوییم بی خیال بچه خودش بوده کشته به من و شما و شیطان ربطی ندارد.بله این است ارزش انسانیت که همگان از درک آن عاجز میباشند.
Iran (Islamic Republic of)
اگه ناراحت نمیشین و آرامشتون بهم نمیریزه
۰۱:۳۵ ۱۰ تير ۱۴۰۰
آفرین ربطی نداره؟ خب پس نیا نخوون کامنت ضد و نقیض نذار ،به همین سادگی. رطب خورده منع رطب کی کند؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۱۰ تير ۱۴۰۰
اینکه همدیگه رو مسخره نکنیم،غیبت نکنیم،تهمت نزنیم،قضاوت بیجا نکنیم،درست ولی آرامشی که بخواد با بی تفاوتی به جنایت به دست بیاد دیگه اسمش آرامش نیست،بی رگ بودنه،چون بنده همینجا هم کامنتهایی دیدم که چیزهای زیادی به من آموخت،هتاکی و ناسزا نبود به دید و نگرش من عمق داد،تفکر من رو نسبت به خیلی مسائل تغییر داد،مردم تبادل نظر میکنن،درسته عده ای هم جانب انصاف رو رعایت نمیکنن در انتخاب واژه ها و بیان نظرشون.اما دلیل نمیشه همه رو با یک چوب زد! قرار نیست که همه مثل هم فکر کنن ! شما هم نظر خودت رو گفتی ولی تاب مخالفت با خودت رو نیاوردی!! اگه شما دیگران رو قضاوت نکردی،پس بپذیر که قضاوت هم نشدی،مرگ خوبه اما برای همسایه؟!
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۰۲:۰۳ ۱۰ تير ۱۴۰۰
الان من اگه کامنت شما رو نمیخوندم از کجا باید میفهمیدم مال باقی رو نخونم! وای خدا چقد سخت شد! یه چی بگید بشه انجام داد!
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۵:۰۸ ۰۹ تير ۱۴۰۰
این زن به احتمال قوی دروغ نمی گوید. مادر بابک بطور طبیعی کم هوش است و احتمالا در این سن هم در حال آتروفی مغزی است ( مدام کلمات را تکرار می کند- "مرا اذیت می کرد"). به احتمال زیاد بابک از قتل خواهر خبر داشته و موضوع اصلی دعوا و کتک زدن مادر هم سر همین موضوع بوده مادر ناتوان که که بیش از همه در دام این شیطان بوده تحت آزارهای روحی و بدنی بابک هم بوده است. چاره ای جز همکاری با این شیطان نداشته
پسر بدبخت با کی ازدواج می کرده؟ درد بی درمان دلش رو به کی می گفته؟ خود شما باشید و بدانید خانواده تان فقط یک روکش تمیز دروغین است و از درون لجنزار است چه می کردید؟
پسر دومی هم احتمالا از ماجرای قتل ها با خبر بوده است. اگر ایشان جرئت فاش کردن حقیقت را داشته باشد. بهترین منبع اطلاعاتی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۹ تير ۱۴۰۰
والا انگار با این فرمایشات که حضرت عالی فرمودین از همه ما بویژه حتا از افشین خرم دین هم منبع اطلاعات بهتر و مهمتری باشین!! گویا که یه عمر کنارشون زندگی کردین که انقده موشکافانه واگویه و تجزیه و تحلیل میکنید! تو خود گویا شاهد عینی بوده باشی که جرئت فاش کردن این حقایق را داشتی! هرچند که خیلی احتمال احتمالا کردی....بالاخره نفهمیدیم بابک شیطان آزارگر روحی و جسمی مادر بود طبق گفته شما یا پسر بدبخت مجرد!؟ دقت کرده باشید مادر در این فایل صوتی منتسب به ایران موسوی،نگفته بابک منو زد یا بابک اذیتم کرد،گفته شوهرم منو اذیت میکرد بچه هامو اذیت میکرد،بابکمو کشت..اشاره ای به آزارهای جسمی و روحی از طرف فرزندان نکرده ولی شما در دم مادر رو از هر خطایی مبرا دونستی!
Iran (Islamic Republic of)
تو
۲۰:۴۵ ۰۹ تير ۱۴۰۰
والا الان که من فهمیدم شما بهترترین منبع اطلاعاتی این پرونده هستی؟ پس تا حالا کجا بودی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۹ تير ۱۴۰۰
"من" جان حالا بذار ببینیم این فایله راس هست یا نه بعد آتروفی شکافانه میرسیم خدمتتون برامون تجزیه تحلیل کن،فقط با ذکر منبع اطلاعاتی موثق باشه ها در حد عضو هفتم خانواده: پدر مادر،آرزو بابک افشین آزیتا از قرار معلوم " منِ خرم دین" بسیار ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
مردم معمولی
۲۱:۱۲ ۰۹ تير ۱۴۰۰
داداش ایشالا که اگه روانشناس نیستی،قاضی هم نباشی،چون انگار این حرفای مادر خیلی روت تاثیر گذاشته،تازه هنوز مشخص نیست واقعی باشه!! اینطور که برمیاد الان همه مقصر و گناهکارن جز مادر! بویژه اونایی که نیستن از خودشون دفاع کنن! اگه قرار بود با احتمال و اگر و مگر پرونده رو بررسی کرد که ملت همیشه در صحنه از ۲۵ اردیبهشت دارن ماجرا رو آتروفی تراپی میکنن!! اینجوری باشه کامنتهای منطقی تری هم بنده اینجا خوندم! بماند که یکی هم گفته نخوونید!! نظرت چیه که به جا آتروفی،این تکرار معنیش این باشه که در این حد یاد دادن به طرف این جمله ها رو بگو نه بیشتر نه کمتر...هدف از انتشار این فایل شاید چیزی فراتر از تصور من و شما باشه،کاش مادره یه اشاره ای هم به شیطان بودن مرحوم بابک میکرد تو این فایل که دیگه برا شما بیگناه جلوه دادن یکی از مجرمان پرونده بسیار از دید آتروفی گرایانه آسان تر بشه!!
Iran (Islamic Republic of)
من و تو
۲۲:۵۵ ۰۹ تير ۱۴۰۰
تو رو خدا تعارف نکن میخوای اصلا قتل ها رو بنداز گردن ما! بر طبق احتمالات تو مقتول همان قاتل نمی باشد؟! در ضمن پسر دومی زنده است میخواد زندگی کنه تو اجتماع، امیدوارم به جای جرئت فاش کردن حقایق اول دست به کار بشه از امثال شما شکایت کنه برای اتهام بستن بدون دلیل موثق و اینکه اسم روی خانواده اش نذاری روکش تمیز دروغین و درون لجنزار،به خدا تو هم خودت پدر و مادر و خانواده ات رو انتخاب نکردی چه روکشش رو چه توکشش رو،بازمانده های این خانواده چه گناهی دارن،خودتون رو بذارید جای اونا یک لحظه فقط،عزیز از دست دادن زندگیشون لقلقه دهان من و توی نوعیه،هر لحظه هم یه برگ تازه رو میشه ما رو شگفت زده میکنه اونارو داغون تر از قبل.بذارید پرونده تکمیل بشه مطمئن باشید کسایی که از اول بسم الله همه چی رو برای ما ریختن رو دایره،باز هم من و تو رو بی خبر نمیذارن اینجا هم خیلیا کامنت گذاشتن بدون توهین کردن به دیگری،برای خدا کاری نداره یه دفعه دیدی هرکدوم از ما هم همینطور امتحان شدیم،ببینیم خوشمون میاد.
Iran (Islamic Republic of)
هیچکس
۲۳:۰۴ ۰۹ تير ۱۴۰۰
اگه فردا یه فایل صوتی در بیاد از بابای مرحوم بابک که بزنه زیر ادعاهای قبلیش،فکر کنم شما میای همین متن رو میذاری فقط به جای " این زن" و " مادر" مینویسی، " این مرد" و " پدر" ... خودتو خسته نکن یه دفعه بگو مقصر و گناه کار همون فرامرز و آرزو و بابک هستند تمام،انگار نه انگار که سه تا جوون کشته و مثله شدن و اگه نقشه برای قاتلان خوب پیش میرفت چه بسا ده سال دیگه داشتیم میگفتیم بدن تکه تکه شده متعلق به مرحومان افشین و آزیتا خرم دین که پیش از این هم برادر و خواهر و دامادشان به دست پدر و مادر سلاخی شده بودند،پیدا شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۹ تير ۱۴۰۰
به احتمال قوی دروغ نمیگوید،یعنی ممکن است دروغ بگوید!
به احتمال زیاد از قتل خواهر خبر داشته،یعنی ممکن است خبر نداشته!
دعوا و کتک زدن مادر ناتوان و آزارهای روحی و جسمی،با کدام دلیل موثق از جانب شخص شما؟؟ مگر اینکه شاهد عینی بوده باشید،جز خداوند و اعضای خانواده چه کسی صد در صد میتواند در اینباره شهادت دهد،پس شما یا باید پدر باشید یا مادر یا افشین یا خواهر یا بابک؟؟؟!!!
توهین به خانواده ایشان اگر نکوهیده نباشد پسندیده هم نیست،از خداوند که قاضی تر نیستیم،این را به خاطر افشین و آزیتا گفتم.
پسر دوم احتمالا از ماجرای قتلها خبر داشته یا نه،قاضی پرونده رسیدگی میکند شما نگران نباشید.
همینکه شما جرئت بیان کردن یک سری احتمالات که از ذهنتان برآمده آن هم بدون سند و مدرک و ذهن مردم را به سمت آنچه ممکن است حقیقت نباشد کشاندید، برای یک عمر جهنم همه ما کفایت میکند و بس است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
به احتمال قوی منظور نظر شما اینه در این پرونده هرکی نباشه از خودش دفاع کنه،مقصر و خطاکاره،حالا باز هم صبر میکنیم بلکم یه فایل از پدر منتشر بشه،بگه مادر مجبورم کرد،یا احتمالا یه فایل از بابک یا آرزو یا فرامرز که دیگه قشنگ شما بتونی تقسیم خطا در این جنایت رو با احتمال قوی انجام بدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
آقا! به هر دلیلی به هر گناهی ،سه تا آدم رو کشتن و مثله کردن،تصادف رانندگی نبوده ها فرزندکشی بوده،احتمال قوی و ضعیف هم نیست ! قصه نیست! داستان نیست ! افسانه نیست! واقعیه! راستکیه...سه تا جوون به قتل رسیدن....سه تا فرزند تکه تکه شدن! آتروفی مغزی ندارم که هی تکرار میکنم ،کم هوش هم نیستم.منبع اطلاعاتم هم خود همین پدر و مادر هستن که اعتراف کردن،تا الان هم خلافش ثابت نشده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۱۰ تير ۱۴۰۰
جناب مرا اذیت میکرد که هی تکرار میکنه،بابای بابک رو میگه ها نه خود بابک،میگه منو اذیت میکرد بچه هامو اذیت میکرد بچه هامو کشت،بابکمو کشت... اینجور که شما نوشتی،آزار و اذیت مادر توسط بابک ....یعنی دوباره رفتیم از اول؟؟! والا اینجور که شما نوشتی لابد بابک به شما گفته!! همه چی رو! منبع اطلاعاتی رو خوب اومدی، خب پس میگفتی مال شما کدوم منبعه؟ بذار ببینیم تایید میشه این واقعا صدای مادر مرحوم هست یا نه بعد به اتفاق نظر برسیم ظالم و مظلوم این پرونده کی بوده؟ فعلا که میشه هرچی دلت خواست ببندی به اون نگون بختی که دستش از دار دنیا کوتاهه.به فایل صوتی هم هیچ دادگاهی استناد نمیکنه.بابک گناهکار باشه یا نه،سلاخی شده و نمیتونه از خودش دفاع کنه،و هیچ گناهی هم نیست که به پدر و مادر مجوز بده بچه رو بکشن و تکه تکه کنن حتا مشرک و مرتد و کافر رو هم دادگاه اسلامی و حاکم شرع براش حد اجرا میکنه،دیگه باقی گناهان که بماند...تازه اینجا که جنایت بر میت هم داریم و اون مثله کردن پیکر هست،که خودش جرم جداگانه ای از قتل به حساب میاد،قتل هم که عمد و با برنامه ریزی بوده، حالا به هر دلیلی،جان یک جوان گرفته شده،مباشرت و معاونت در این جنایت توجیه پذیر نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۴ ۱۰ تير ۱۴۰۰
میبخشید کاربر 15:08 با اسم " من " ، چی شد دقیقا؟!
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۴:۴۰ ۰۹ تير ۱۴۰۰
تا جونت دربیاد. با شوهرت بچه هاتو کشتی حالا میگی بچه هامو کشت؟ تو اصلا رحم داشتی که حالا بچه بچه میکنی؟ حالا مونده عذابات. عذابای اون دنیاتو میخوای چیکار کنی؟ دیگه سر خدا که نمیتونی کلاه بزاری
Iran (Islamic Republic of)
احمد انقلابی
۱۱:۳۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
فقط تو آمریکاس که ازین اتفاقا میفته.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۳۹ ۰۹ تير ۱۴۰۰
نه من از پرده تقوا به در افتادم و بس
پدرم نیز بهشتِ ابد از دست،بِهِشت
ابوالبشر حضرت آدم علیه السلام که پدر من ایرانی و فلانیِ آمریکایی و ...پدر همه ما از اول دنیا تا آخر دنیاست هم گناه کرد و از بهشت بیرون اومد و توبه کرد و نسل ها پشت سر هم اومدن و رفتن و یکی ایرانی یکی آمریکایی و روسی و عرب و...خلاصه عدوُ مبین همه ما از پدرمون تا آخرین نفر شیطانه و گناه هم با آدمیزاد به زمین هبوط کرده،دیگه به اهل جایی بودن ربط نداره،فقط ممکنه جایی بیشتر نمونه داشته باشه چون از انسانیت دور شده جامعه شون و عادی تر باشه،جای دیگه هنوز به کرامت انسانی کمتر خدشه وارد شده و مواردش اندکِ پس فجیع تر به نظر بیاد.
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۹:۵۲ ۰۹ تير ۱۴۰۰
این خبرها را نگذارید
کلا بد پارازیتی هست
Iran (Islamic Republic of)
سادات اخوی
۱۵:۲۵ ۰۹ تير ۱۴۰۰
سید جان،تا دنیا بوده از این خبرا بوده و متاسفانه هست،اولین جنایت بشر هم برادرکشی بوده،خب الان در دوره زمونه ما فضای مجازی هست مثل برق و باد این خبرها منتشر میشه،کسایی که حساسن نباید دنبال کنن،ولی از دید آسیب شناسی اجتماعی باید بررسی و تحلیل بشن،گاهی اعلام این خبرها خودش باعث هشیاری و آگاهی میشه و مثل تلنگری میتونه خیلی ها رو از ورطه خطر و گناه دور کنه بالاخره آدم پی میبره مراتب انسانی از کجا تا کجا میتونه تنزل پیدا کنه.چون هرکدوم یه جور قضاوت میکنیم و یک کلاغ چهل کلاغ نتیجه اش،آزار بازماندگان،مدیون شدن به مرحوم که دستش از دنیا کوتاهه،ریختن قبح برخی منکرات وهزار تا چیز دیگه،بنده شخصا این مرحوم رو نمیشناختم،ولی خدای من شاهده یک لحظه هم دلم نیومد قضاوت ناروا کنم و بهش نسبت بدی بدم،حالا حقیقت هرچی باشه،ولی خوب دلم از مرگ دلخراش یک انسان،یک جوان مملکتم به دست والدینش واقعا به درد اومد.و از اون بدتر وقتی حرفهای مردم رو که به شایعات دامن میزدن اینکه چطور ممکنه تا دیروز کسی رو نمیشناختیم چشم خود رو ببندیم دهان خود رو باز کنیم هرچی میشه بگیم،مگه خومون کم خطاکاریم یا فردای قیامت اعمال ما رو نمیسنجن؟!خدا رحمتش کنه و به بازماندگانش و همه ما البته صبر و بصیرت بده.
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۱۱:۲۹ ۱۰ تير ۱۴۰۰
انقده روحش رو عذاب ندین، به خدا گناه داره،فقط براش دعای خیر کنید،انقده خواهر و برادرش و باقی بازمانده ها شو آزار ندین.انگار که عزیز خودتون رو از دست دادین،چه فرقی میکنه ایشونم بچه همین مملکت بوده،خدا رحمتش کنه،خواهر و برادرش هم میخوان بعد از این اگه ما بذاریم زندگی کنن،گناه داره،چ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۸ تير ۱۴۰۰
مادر میشناسم که بچه اش گناه و خلافی نیست و نمونده که انجام بده ولی همچین ازش طرفداری میکنه و براش لاپوشونی میکنه و بچه اش رو پاک جلوه میده که انگار طرف یه قدیسه! من کار چنین مادری رو موجه نمیدونم چون این کار عاطفه مادری نیست،کور فهمی و نادانی و حمایت از ظالمه،ولی خانم کار شما رو هم نمیتونم درک کنم،علنا به بچه خودت انگ بی اخلاقی و بی ناموسی زدی،چطور تونستی باورم نمیشه فقط چون مجبور بودی و میترسیدی؟؟یعنی از خدای بابک نترسیدی گفتی بابک فاسد بود،چطور دلتون اومد واقعا نمیفهمم،این کمتر از کشتن و تکه تکه کردن نیست نمیدونی با گفتن این اتهام ها که میگید مجبور بودید و قربانی چه قدر مردم بابکِ شما رو قضاوت کردن به گناه نکرده،وقتی دستگیر شدین دیگه از چی میترسیدین شما؟ من دیگه رد دادم.......
Iran (Islamic Republic of)
علیان
۱۹:۲۷ ۰۸ تير ۱۴۰۰
واقعا همینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۸ تير ۱۴۰۰
متاسفانه قانون مجازات فرزندکشی که تغییری جز حکم ده سال زندان برای پدر نداشت،حتا اگه الان مادر هم ولی دم به حساب بیاد و مثلا معاونت در قتل نداشته باشه،پدر اعدام نمیشه، فقط بیچاره بابک به کدام گناه آخه باید انقدر فجیع از دنیا بره؟ دیگه برنمیگرده که، توی این جهان حتا با اعدام پدر و مادر فرزند کش عدالت برقرار نمیشه،چون مقابل خدا ایستادن،حکم دادن تهمت زدن قصاص گناه نکرده رو انجام دادن کشتن فرزند کفران نعمته،خیانت در امانت الهی هست اگه اعدامم کنن کمه،فردای قیامت خدا انتقام خون بابک ها رو میگیره...همون جور که عاق والدین داریم ،عاق فرزند هم داریم،فقط چند سوال خانم ایران،وقتی بابک از انگلستان برگشت به عنوان یک مادر خوشحال نبودی که جگر گوشه ات پیشت اومد؟الان نمیپرسی از خودت خاک پسرم کجاست؟بابک دیگه بیشتر فرزند ایران زمینه، فرزند ماست تا بابکِ شما.فکر میکنم جاش پیش خدا بهتره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۸ تير ۱۴۰۰
الان پدرش رو بکشن یا نکشن بابک زنده میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
مازیار فره وش
۱۱:۰۹ ۱۰ تير ۱۴۰۰
نه...دیگه بر نمیگرده،زنده نمیشه،هنوز باورم نمیشه دیگه بابک نیست....منتظر بود کرونا تموم بشه،بتونه فیلمش رو اکران کنه،و فیلمنامه هایی که نوشته بتونه جلوی دوربین ببره و بسازه....همین فروردین ماه گفت اینارو ،چند هفته قبل از اینکه برای همیشه دستش از دنیا کوتاه بشه.
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۱۳:۴۹ ۰۸ تير ۱۴۰۰
ترس از چی وقتی دخترک آدم رو کسی آزار بده؟نمیشد جگرگوشه هات کوچولو بودن فرار کنی از اون خونه؟ از این پدرها هستن که سکوت در برابر جنایتشون از ظلم اونها بدتره....خانم با بابک چکار کردی؟نمیشد قتل سال ۹۰ و ۹۷ رو بهش بگی؟نمیشد غذای مسموم رو نذاری بخوره.نمیشد با همون ساتور که بدنش رو مثله کرد خودتو خلاص کنی اگه عاطفه مادری داری؟خانم دستی دستی بچه ات رو پرپر کردی فرستادی زیر خاک دلت اومد واقعا؟ به چهره اش که نگاه میکنی به یه جوون ۴۶_ ۴۷ ساله نمیخوره انگار که اصلا بچگی نکرده جوونی نکرده،چقدر دردکشیده و مظلوم میزنه،انگار یه عمر رنج و غم توی چشماشه، صدای مامان گفتنش تو تون فیلم یه دقیقه ای مدام تو گوش آدمه،آخه گناهش چی بود،الان خیلی راحت میگی بابکم رو اذیت میکرد بابکم رو کشت...ای خدا پناه بر خودت از شر شیطان...آخه مگه بابک امانت خدا نبود؟مگه دوستت نداشت؟خدایا خودت به همه انسانها رحم کن لحظه ای به حال خومون وانذار. برای شادی روح بابک خرم دین که فرزند این آب و خاک هست دعا کنید.صلوات.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۸ تير ۱۴۰۰
بچه خودش بود دیگه
از کجا معلوم این خانم داره لاف نمیزنه (دروغ نمیگه؟!)
لطفا به اینا نگید پدر و مادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۸ تير ۱۴۰۰
بچه خودش بود یعنی چی؟؟چون بچه خودش بود مجاز هر بلایی دلش خواست سرش بیاره؟آدما از وقتی غارنشین بودن تا آخر دنیا زندگی و حیاتشون بهم وابسته هست،مگه انسان نیستیم؟همنوع نیستیم؟هم وطن نیستیم؟ هر بچه ای علاوه بر پدر و مادر خونی خودش فرزند مامِ وطن هست،پس آدمهای یک ملت رو چه کسانی تشکیل میدن؟من و شما و بچه هامون و بابک خرم دین هایی که درحقشون جنایت میشه،بابکِ من و شما و ایشون نداره مگه میشه نسبت به ظلم بی تفاوت بود! بابک فرزند این مملکت بود و هست و خواهد بود حتی اگه پدر و مادر خونی او مثله کرده باشن بچه خودشون رو! بابکِ همه ماست بابکِ ایران زمین نه فقط بابک ایران خانم و آقای خرم دین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۸ تير ۱۴۰۰
نمونه این انسان ها زیاد داریم که باید به علت این رفتارها پرداخت شاید همین ها در کودکی مورد بدرفتاری قرارگرفته اند باید علت شناسی شوند
Iran (Islamic Republic of)
کیخسرو اردلان
۱۱:۴۷ ۰۸ تير ۱۴۰۰
ما هم بابک خرم دین را میشناختیم،زمین تا آسمان با آنچه پدر درستکاری که جناب عالی می فرمایید،گفته،فرق داشت،بابک خرم دین بسیار مهربان و متین بود،کوچکترین خلاف عفت ،نه در اندیشه ها و باورهای فکری و عقاید او و نه در کلام و رفتارش وجود نداشت.بابک خرم دین بسیار محجوب و شریف بود.بابک عزیز روحت شاد تو را به مهربانی بیکران خدا سپردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۸ تير ۱۴۰۰
هی روزگار...حیف از جوانی که پرپر کردین،فرستادین زیر خاک،پدرش سال ۴۱ قبل از ازدواج قبل از اینکه هنوز زن و فرزندی باشه تصمیم میگیره بشه خرم دین و یک روز بابکی داشته باشه که بهش بباله،همون روز بابک معصومی که هنوز نبود،کشته و مثله شده بود...بچه وقتی به دنیا اومد وقتی شد بابک خرم دین سلاخی شده بود...یعنی این همه سال بچگی و جوانی بابک از جلوی چشم مادر نگذشت روزی که غذای مسموم برای بچه اش درست کرد،لحظه ای که ساتور دستای جگرگوشه اش رو قطع کرد؟پیکری که برای آخرین بار از خودش دور کرد؟روحت شاد باشه بابک خرم دین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۸ تير ۱۴۰۰
حتی اگه راست بگی که میترسیدم خودت رو بیشتر از بچه هات دوست داشتی و مادر نبودی به پلیس از قصد کشت دخترت خبر میدادی حتی اگرشوهرت تکه تکه ات میکرد مادر نبودی و نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۸ تير ۱۴۰۰
تو اعترافات قبلی مگه خودش نگفته بود شوهرم خیلی خوبه ؟!
مگه خودش نگفت که قرص انداخت تو غذای بابک ، اونوقت الان میگه اون بابک رو کشت؟
من قاضی نیستم ، به من هم ربطی نداره
ولی اینا بنظر میاد خیلی مرموز تر از این باشن که با یک ویس چند دقیقه بشه براشون دلسوزی کرد
اگه اینطوره ، پس چرا زودتر اینارو نگفت؟
البته میشه هر احتمالی داد ، اما اینکه چرا الان اینا رو گفته
؟!!!!!!!!!!!!!!
این نظر بنده بعنوان یک فرد ۱۹ ساله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۸ تير ۱۴۰۰
پس فردا کنکور نداری؟
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۹:۱۵ ۰۸ تير ۱۴۰۰
خداوندا عاقبت همه رو بخیر کن
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۲:۱۶ ۱۰ تير ۱۴۰۰
اونی که رای منفی داده نخواسته عاقبتش ختم به خیر بشه؟؟؟!!! عجب!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۸ تير ۱۴۰۰
هیچ مادری اینقدر ریکس جسد فرزند خودش رو حمل نمی کنه حتی یه حیوان .اینم از ترفندهای وکلای بی وجدان هست که یاد این خانم دادن تا تبرئه اش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۰۸ تير ۱۴۰۰
هیچ پدری هم اینکار رو نمیکنه عزیزم ، این مواردی که پیش اومده واقعا افراد روانی بودند وگرنه کدوم پدری پاره تن خودشو ، تیکه تیکه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۷:۴۰ ۰۸ تير ۱۴۰۰
سلام ،

با توجه به اعتراف مادر بابک خرمدین ،
مادر بابک را آزاد کنید و
پدر بابک را مجازات کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۸ ۰۸ تير ۱۴۰۰
باور دارم که این جوون بیگناه و نامردی کشته شد،الهی خدا خودش حق این طفلک رو بگیره،ولی این فایل خیلی به نظرم قلابی میاد.خدایا بابک رو به خودت سپردیم،رحمتش کن،الهی آمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۸ تير ۱۴۰۰
راس میگه صبر کنید تایید بشه این صدای مادر بابک هست بعد رای منفی بدید،جماعت ملونی که با اعترافات اولیه پدر و مادرش هرچی نسبت ناروا بلد بودید دادید به جوانی که نبود از خودش دفاع کنه،خون بیگناه خیلی دامن گیره دیدید که پدر و مادرش گیر افتادن،حالا کی باشه هرکی تهمت بی اخلاقی زد پاشو بخوره خداوند چوبِ به جا میزند به هر جا زند بی صدا میزند،چون با چشم خودتون ندیده بودید بابک گناه کرده باشه،همین شماها که توی خلوت خودتون شاید هر کاری ازتون سر بزنه،کورِ خودتون شدید بینایِ بابک... الان هم یک فایل صوتی رو دارید میشنوید.حیف از بابک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۱ ۰۸ تير ۱۴۰۰
این پرونده سیاسیه و از امریکا اب میخوره .این اتفاقی نیست .تمام محاسبه شده است و پول پرداخت شده به اینها تا اینجور سیاه نمایی بشه بر علیه نامهای اصیل ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۸ تير ۱۴۰۰
توهم توطئه خوب تو مخ همه رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۰۸ تير ۱۴۰۰
.اخه امریکا کجای این قصه است اسم اصیل ایرانی چیه ؟اینا انسانیت رو هم زیر سوال بردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۸ تير ۱۴۰۰
ناشناس 09:03 خداییش نام ایرانیِ زیبایی هست: بابکِ خرم دین یا ایرانی ترش: پاپکِ خرم دین فقط برای هر دوتاشون اومد نداشت،چه سردار گذشته های این دیارم ،چه جوان رعنای این روزگار ایرانم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۸ تير ۱۴۰۰
پس بیچاره بابک که نه پدر و مادرش رو خودش انتخاب کرده بود و نه اسمش رو، جای دیگه هم دیدم عده ای نادان آدم ،گفته بودن از اسمهایی که اینا برا بچه هاشون انتخاب کردن معلومه چه کافرهایی بودن!! چرا فکر میکنیم هرچی به فکرمون رسید باید به زبون بیاریم؟ چون اسمش بابک خرم دین بود،بی دین و ایمان بود؟؟! صدام حسین خیلی مسلمون بود؟! بعضیا درست عین پدر و مادرش چکار ها که نکردن با روح این جوون... هعی بابک خرم دین حس میکنم فقط راحت شدی از این دنیا و آدماش،روحت شاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۹ تير ۱۴۰۰
بی ربط بی ربط................آدم باعقل حرف بزنه بهتره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۰۸ تير ۱۴۰۰
خدا عاقبتمونو به خیر کنه ...آمین
من میترسم، افسرده و ناامید
خسته شدم...احتیاج به امید و انگیزه دارم
خدا یا کمک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۰۸ تير ۱۴۰۰
یا فاطمه زهرا
Iran (Islamic Republic of)
یا فاطمه زهرا س
۱۲:۱۴ ۱۰ تير ۱۴۰۰
پووووف...یعنی این کامنت الان رای منفی باید داشته باشه؟؟ شما دیگه کی هستین! لابد الان اگه خبر چارقد سرکردن فلان هنرپیشه معلوم الحال هالیوودی بود،رای مثبت بارون میکردین و کامنت به به و چه چه میذاشتین! خدایا به کجا داریم میرسیم فقط خودت رحم کن به ما! یا فاطمه زهرا التماس دعا... خدایا بابک خرم دین رو رحمت کن و به همه ما صبر بده و به حق عصمت فاطمه زهرا به حال خودمون وانگذار و بر هدایت ما بیفزا. آمین.
Iran (Islamic Republic of)
توانا
۰۱:۵۱ ۰۸ تير ۱۴۰۰
پناه بر خدا..گویا از قرار معلوم بابک مظلوم به دنیا اومد مظلوم زندگی کرد مظلوم از دنیا رفت خدا رحمتش کنه،جوان بیچاره..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۸ تير ۱۴۰۰
الهی...
و چه بی رحم جهانی که تو را شاد ندید...
خدا رحمتت کنه بابک خرم دین.آمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۰۸ تير ۱۴۰۰
لابد مرده گفته همه چیزو بنداز گردن من....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۰۸ تير ۱۴۰۰
چ راحت برای ازادیش آبروی دخترشو میبره.تو یک مادر نیستی.یک موجود خبیثی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۰۸ تير ۱۴۰۰
چ راحت برای ازادیش آبروی دخترشو میبره.تو یک مادر نیستی.یک موجود خبیثی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۰۸ تير ۱۴۰۰
چ راحت برای ازادیش آبروی دخترشو میبره.تو یک مادر نیستی.یک موجود خبیثی
Iran (Islamic Republic of)
غلامعلی
۰۱:۳۷ ۰۸ تير ۱۴۰۰
اگه واقعن مادر بابک خرم دین هست: در رو روی تو قفل کرد و بابک رو کشت،خونش پاک بود و بیگناه دامن گیرتون شد ،لو رفتین،آخه بی انصاف پس چرا انقده تهمت بهش زدی،مگه مادر پاکدامنی بچه اش رو منکر میشه دیگه از چی میترسیدی واقعن دلت اومد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۰۸ تير ۱۴۰۰
دین و دینداری مانع گناه هست
سعی کنید دیندار و با تقوا باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۸ تير ۱۴۰۰
چشم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۰ تير ۱۴۰۰
کسایی که رای منفی دادید برید پی بی دینی و بی بند و باری و بی تقوایی ببینیم کجای دنیا و آخرتتون آباد میشه.پناه بر خدا از شر شیطان رانده شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۰۸ تير ۱۴۰۰
یه عده زن وشوهرهایی هستن که در حسرت بی فرزندی میسوزن ویه عده مثل امثال این زن وشوهر بچه هاشون را در کمال خونسردی سلاخی میکنن روی داعش جماعت را این دو سفید کردن کاش خدا یه پسر به من میداد اما صد افسوس که ندارم وجیگر من یکی از قتل بابک میسوزه خدا روح بابک را قرین رحمت خودش قرار بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۸ تير ۱۴۰۰
چرا از بی فرزندی باید سوخت فرزند از طرف خداوند متعال برایانسان دادتش امتهان ندادنش هم امتهانه پسر عمه من بیش از 10سال با خانومش برای بچه این شهر و اون شهر دنبال دکتر رفتن کلی دارو خوردن بلعخره یهدپسر خدا بهشان داد که در سن جوادی چندین ملیارد اختلاس کرد و پدر و مادرشو به خاک سیاه نشاند زنشو طلاق دادن با 2تا بچه آدم باید راضی باشه به رضای خدا به زور از خدا بچه خواستن و مصلحت خود را قبول نکردن بد جور پشیما نی
میآره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۸ تير ۱۴۰۰
حالا همه بچه ها که قرار نیست شبیه بچه پسر عمه شما بشن،هرچه کنی کشت همان بدروی.نون حلال بده بچه ات، طبق روش خدا پیغمبر تربیتش کن اختلاس نکنه،اونی که شما میگی فقط بچه میخواسته دیگه به بعدش کاری نداشته،وگرنه خیلی بچه ها هستن توی خانواده های نادرست ولی خمیرشون خوب از آب درمیاد انقدر سالم و درست زندگی میکن که باید ببینی.
Iran (Islamic Republic of)
کسی که فرزندی ندارد
۱۹:۴۵ ۰۸ تير ۱۴۰۰
کاربر ۰۹: ۰۹ (امتحان)،کمی بادقت و حوصله بیشتر تایپ کنید بتوان خواند! و البته با مضمون کلام شما هم موافق نیستم.همه آدم ها که شبیه به هم نیستند حتی در یک خانواده از یک پدر و مادر هم بچه ها با خلقیات متفاوت وجود دارند،در ضمن از خدا طلب کردن فی النفسه بد نیست چگونه خواستن مهم است اینکه عافیت دو دنیا را بخواهیم،نه از ترس بیراهه رفتن فرزندی که نعمت و امانت خداست تربیت او با ماست،از خدا بچه نخواهیم! این بنده خدا هم دلش به حال سرنوشت بابک میسوزد،هرکس دیگری هم که مثل ایشان فرزند ندارد وقتی نگاه به زندگی این جوان میکند،تحصیلکرده از بعد اجتماعی موفق در حرفه،مودب محجوب و آرام و سربزیر و دارای سلامت اخلاق،خب پیش خودش تصور میکند مگر یک پدر و مادر چه انتظار دیگری از فرزند صالح دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۰۰:۵۵ ۰۸ تير ۱۴۰۰
پروردگارا
همه ما را به راه راست هدایت کن


Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۰۰:۵۵ ۰۸ تير ۱۴۰۰
پروردگارا
همه ما را به راه راست هدایت کن


Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۸ تير ۱۴۰۰
اگر این واقعا صدای مادر این جوان هست،چطور الان میگه " بابکِ من" رو کشت... بچه هامو اذیت میکرد،منو اذیت میکرد...تا پیش از این چرا توی بازجویی ها چیزی نگفته بود؟ واقعا حیف از بابک نبود؟الان با این حرفها بابک زنده میشه؟ یعنی هیچ جوری نمیتونستی جلوی پرپر شدن بچه ات رو بگیری؟بعدش چطوری تونستی همراهی کنی و بدن بچه ای که نه ماه با خودت حمل کردی و معصوم بود ببری بندازی دور...پس بابک راحت شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۸ تير ۱۴۰۰
فقط خدا ميدونه حقيقت ماجراي اينا چيه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۸ تير ۱۴۰۰
غیبت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۸ تير ۱۴۰۰
خانواده سینستر ابلیس کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۷ تير ۱۴۰۰
انتشار این اعترافات آسیبزاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۷ تير ۱۴۰۰
یا رب نظر تو برنگردد گر برگردد وای بر احوال من.‌..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۷ تير ۱۴۰۰
لطفا حداقل کلمه پدر رو عوض کنید بنویسید قاتل بابک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۸ تير ۱۴۰۰
دیگه تفاوتی در اصل ماجرا نمیکنه بگی پدرش یا قاتلش...ای بسا آرزو که در خاک خفت.بابک جان روحت شاد.آمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۷ تير ۱۴۰۰
تگزاس خاکت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۷ تير ۱۴۰۰
دروغ میگه ! اینا هر دو همدست هستن ! مگه میشه یک مادر ببینه بچش بهش تجاوز میشه و حتی تیکه تیکه میشه، و چیزی نگه ؟ بله میشه .. زمانی میشه که خود مادر اعتراضی نداشته باشه به این کار !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۷ تير ۱۴۰۰
بعضی انسان ها از حیوانات هم بدترن، صد رحمت به حیوان، بعضی وقتا باکارهایی که بعضی از آدمها می‌کنند از انسان بودن شرمنده میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۷ تير ۱۴۰۰
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۷ تير ۱۴۰۰
این که افکار ناسیونالیستی داشت به دخترش تجاوز میکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۷ تير ۱۴۰۰
عجب!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۷ تير ۱۴۰۰
خاکبر سر چنین پدر ومادری که دارو در غذای فرزند خودش بریزد ودر حالت بیهوشی بکشد وبد ازان مسله شدن چننین پدر وما دری با به همان شیوه کشته شوند خدا لعنت شان کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۷ تير ۱۴۰۰
این دختران و زنان که بی حجاب و دلربا به وسیله لباس‌و آرایش در بازارها و خیابانها راه میروند نمیدانند که دشمنی با احترام دختر و زن میکنند که به جای اینکه با عزت و احترام درمنزل شوهر عقد دائمی خانه داری کند و شوهرش نیز با رعایت حقوقش زن داری کند مجرد می مانند و تنهایی و بی سرپرستی و... می کشند ، چشم و روان و جسم پسران و مردان به وسیله ی تنوع چهره زیبا و لباس زنان آزار می بیند تمام وجودش خلقت خداست ! چون با ازدواج دسترسی به تمام یا حتی یک نفر از این زنان جلوه گر ندارند درست نیست دختران و زنان اینگونه ظاهر شوند دودش به چشم دختران و زنان می رود که با عقد موقت ، دیگر پسران و مردان رغبت به عقد دایم پایدار ندارند علت عدم ازدواج پسران فقط مسائل اقتصادی نیست بی حجابی است کمی عقل داشته باشین حجاب زن و غیرت مرد تا خیابانها از ارتباط سمی پاک شود و بیکاری مردان هم از بین برود و بازار ازدواج آسان پایدار گرم شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۰۸ تير ۱۴۰۰
انقدر همه چیز رو گردن خانوم ها نندازید.بسه دیگه
Germany
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۸ تير ۱۴۰۰
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۸ تير ۱۴۰۰
کاملآ موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۸ تير ۱۴۰۰
چه بی رحم بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۸ تير ۱۴۰۰
الان چه ربطی به این فایل صوتی داشت؟اشتباه نیومدی؟! فکر کنم این کامنت رو برای جای دیگه درنظر داشتی بنویسی!یعنی اگه خودِ خدا هم بیاد بگه بابک خرم دین بنده پاک دامن من بود ها، بعضیا باز خرِ خودشون رو سوارن! حرفای شما درست ولی جوری بیان کنید که باز شبه نداشته باشه،دست کم تعمیم پیدا نکنه به بابک خرم دین که صد هزار البته من و شما نمیدونیم چرا ازدواج نکرده بود به چه دلیل مجرد بود و کنار پدر و مادرش زندگی میکرد،به چه دلیل پرپر شد و الان فقط مطمئن هستیم یک جوان این مملکت سلاخی شده و با تمام آرزوهاش زیر خاک خوابیده،هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن بابک
۱۵:۱۰ ۰۸ تير ۱۴۰۰
خیلی ها مجردن و به هر دلیلی که به من و شما ارتباطی نداره نتونستن ازدواج کنن، اما پاک دامن هستن و نجیبانه زندگی میکنن تا آخر عمر،مثل بابک خرم دین که شما نمیشناختین،حیا و عفت چیزی هست که درون هر آدمی باید قوی باشه وگرنه خیلی ها هم با اینکه ازدواج دائم و رسمی کردن اما هرزگی میکنن،نهاد همه آدمها از فحشا بیزاره مگر کسی که دیگه فسق و فجور شده حرفه اش و قبحش برای او ریخته و شیطان نفس او رو به ذلت کشونده،اما همه کسانی که عفت دارند هم باید دید در لحظه ای که شیطان نفس آدمی رو به گناه میخونه چه اندازه عفت می ورزند و پایداری میکنند تا به دام شیطان نیفتند فقط پیامبران و امامان معصوم هستن و بری از گناه.مجرد بودن در ذات خودش بی عفتی نیست همونطور که متاهل بودن صرفا پاکدامنی معنی نمیده،به ذات و درون هرکس برمیگرده.بابک خرم دین که ما می شناختیم عفیف بود،روحش شاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۸ تير ۱۴۰۰
میبخشید چقدر پریشان نویسی کردید دو سه بار خوندیم ولی پی نبردیم سر و ته جملات شما کجاست از لحاظ دستوری و البته معنا نوشته جناب عالی باعث گیج شدن خواننده میشه، بهتر نبود صبح بعد از میل نمودن صبحانه قبراق و سر حال کامنت بذارید؟نه ۵ دقیقه به ۱۱ شب..بعد الان بد حجابی که اتفاقا درست اشاره کردید معضل اجتماعی شده چه ربطی به مرحوم بابک خرم دین داره؟مگر اینکه شما با اتهامات قاتل موافق باشید! در اینصورت شما شخصا خیلی مطمئن هستید بنا بر دلایلی که ذکر کردید بابک خرم دین مجرد مانده بود و به همین علت سلاخی و پرپر شد؟خدایا دیگه ایمان آوردم الان از هرجای دنیا پیش خودت جای بابک بهتره به مولا،اینجا به زنده و مرده اش رحم نکردن و نمیکنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۷ تير ۱۴۰۰
خیر دروغ است من با این پدر بزرگوار آشنایی داشتم ایشان بسیار آدم درست کاری هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۰۸ تير ۱۴۰۰
شما راست ميگي!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۸ تير ۱۴۰۰
میگیم به احوالات جناب عالی هم رسیدگی کنن،حالا چرا خودتون رو معرفی نکردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۸ تير ۱۴۰۰
ببخشید شما؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
کورس سرهنگ زاده
۲۰:۵۵ ۰۸ تير ۱۴۰۰
آها پس اینطور!! لابد از مصادیق درستکاری هم تکه تکه کردن پاره تن می باشد!! اونم نه یکبار بلکه سه بار!! خدایا توبه. بزرگوارا خودتون رو معرفی ننمودین؟!
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۴:۵۷ ۰۹ تير ۱۴۰۰
شما کی اکبر قاتلی؟
Iran (Islamic Republic of)
پژمان تورک تراختور
۲۲:۳۳ ۰۷ تير ۱۴۰۰
اینو زودتر اعدام کنید
مادر داعشی هم باشه دلش نمیاد یککککک تار مو ازسر بچش بکشه چه برسه ب کشتنش . تعجبم چرا بایک پدرشو چرا نکشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۸ تير ۱۴۰۰
همون در تعجب باشی بهتره،چون بابک رو نمیشناختی،کسی که بویی از انسانیت نبره،به راحتی آدم سلاخی میکنه،بابک رئوف و نجیب و شریف بود،چطور توقع داری آدمکشی میکرد،اون هم پدر و مادرش رو،خدایا بابک رو به خودت سپردیم.
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی هموطن بابک خرم دین
۱۲:۰۹ ۰۸ تير ۱۴۰۰
من هم در تعجبم که انقدر برای شما آدم کشتن امر ساده و عادی و موجه هست! برای شما که بابک رو نمیشناختید میگم،بابک انسان تر و شریف تر از اونی بود که بخواد مثل پدرش باشه،واقعا انتظار داشتید پدرش رو بکشه؟ مگه در جریان ریزجزییات زندگی ایشون بودید؟کسی که از خدا غافل باشه و از خدا نترسه و روح خودش رو به شیطان بفروشه به راحتی آدم بیگناه رو میکشه و مثله میکنه....بابک اینطور نبود.در وجود بابک هیچ ناراستی و کژی ندیدم.خدا رحمتت کنه بابک جان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۰۸ تير ۱۴۰۰
مادر داعشی واقعا مادره از نظر شما؟؟؟!!! اصلن داعشیا انسان هستن؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۲۲:۲۷ ۰۷ تير ۱۴۰۰
هر دم از این باغ بری میرسد ...
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۲۵ ۰۷ تير ۱۴۰۰
الله اکبر. نمیشه قضاوت کرد. از زندگی ناراحت میشم. یک نفر به عشق مادر و پدر و وطن از انگلستان به ایران بیاد. بعد به اون وضع قصابی بشه . عجب روزگاریه. وای به اون پدر و مادر وای به ما . خدایا کمکمون بکن . خدایا نجاتمون بده از شر شیطان . اینها شیطان هستن . ای وای بر من توی اعترافش نوشته دارو بهش داده بود بابک چهار دست و پا حالت بی حالی میخواسته فرار کنه که اون مرد شیطانی با چاقو میزنه و میبرش توی حمام. قاتل زنجیره ای بی رحم و بی وجدان و بی روح... پناه به خدای مهربون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۸ تير ۱۴۰۰
کسانی رای منفی میدن دیگه چه جانورانی هستن! یعنی هیچ خدایی رو بنده نیستید!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۰ تير ۱۴۰۰
آیات پایانی سوره مبارکه لقمان میگه،هیچ نفسی نمیداند چه موقع و در کدام سرزمین خواهد مرد. وگرنه بابک اگه میدونست برنمیگشت ایران. از همون روز که به دنیا اومد و قبلش که پدرش نام بابکِ خرم دین رو براش انتخاب کرد سرونشتش رقم خورده بود،مثل سرنوشت تک تک ما که فقط خدا میدونه،بابک وسیله امتحان پدر و مادرش بود.روحش شاد واقعا حیف شد.باز هم اگه تو گمنامی و در سن پیری
و به مرگ طبیعی از دنیا می رفت فوقش خانواده و دوست و آشنا ناراحت میشدن و فاتحه و خیرات و بعد هم خاک سردی میاره،تمام.ولی الان خیلی ها میشناسن، خدابیامرزی میگن،براش دعا میکنن و خب اسم قشنگش هم نمیشه فراموش کرد انقدر خاص هست که دوباره در حافظه تاریخی ایرانیا بمونه...خدایا بابک خرم دین رو بیامرز و قرین رحمتت کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۰ تير ۱۴۰۰
خدا رحمتش کنه.
Korea (Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۷ تير ۱۴۰۰
یه جوری این خانم از همه شاکیه و دست پیش رو میگیره پس نیوفته انگار همه مقصر اند فقط ایشون بی گناهه اول بچه هاش حالا گیر داده به زندانیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۷ تير ۱۴۰۰
ای خدا کجایی خانواده دامادشون حکم قصاص رو اعمال کنن و در ملاعام این دو جانور را اعدام کنن هر چند طناب دار کمشون وکاش در حالت زنده ودر هوشیاری کامل اجزای بدنشونو قطعه قطعه کنن بندازن جلو کفتارا و لاشخورا
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۱۸ ۰۷ تير ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
این زن ملعون هیولا صفت خودش شریک جرمه این قتلها و جنایات وحشیانه بوده، چرا اون وقت که فهمید این مرد نامرد ناجوانمرد شیطان صفت به دختر خودش تجاوز کرده می تونست به پلیس تماس بگیره بعدش که دخترش ماجرا را براش گفته چرا اینکار رو نکرده چرا بعدی که دامادش رو کشت ازش شکایت نکرد به پلیس چرا بعدی که دخترش رو کشت شکایت نکرد به پلیس چرا بعدی کع پسرش رو کشت ازش شکایت نکرد به پلیس بنظر بنده حقیر این زن داره دروغ میگه چون افتاده توی زندان این زن و اون بلانسبت مرد هر دوشون هیولا و شیطان صفتند و در جرمهایی که انجام شده شریکند الانم داره مظلوم نمایی می کنه خودشم کاملا مقصره بلاخر توی این همه مدت می تونسته یه جوری و از یه طریقی پلیس رو در جریان بگذارد ولی این کار را نکرده همون روزی که داشتن توی آسانسور جسد پسر تیکپاره شدشون رو به خارج از آسانسو می بردن کجا این زن زندانی بود کجا در روش قفل بود می تونست خودش رو به یه همسایی برسون و تقضای کمک کنه و یا با پلیس تماس بگیره این زن هیولا خودشم مقصره کاملا مشخصه داره دروغ میگه مظلوم نمایی می کنه باید بیشتر در موردشون تحقیقات موشکافانه شود و باید به اشد مجازات اسلامی برسند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۰۸ تير ۱۴۰۰
می تونست،به پسرش خبر بده،تا از اون غذا نخوره و بتونه از خودش دفاع کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۷ تير ۱۴۰۰
اعدامممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۷ تير ۱۴۰۰
تورابه خدا خجالت آور است این همه این زندگی های پراز نکبت را برای مردم تکرار نکنید به خدا امید زندگی از خیلی ها گرفته میشه وبدتر وبدتر وبدتر از اون زشتی وقبح این اعمال از بین میره به جامعه مردم ومیهنمون وبچه هامون تورا به خدا رحم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۷ تير ۱۴۰۰
باید سنگسار شین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۷ تير ۱۴۰۰
پخش این اخبار فایده ای ندارد جز ازبین رفتن باقی مانده خانواده. اونها هم حق زندگی دارند
Iran (Islamic Republic of)
ف.ز
۱۰:۴۵ ۱۰ تير ۱۴۰۰
اول از همه پلیس و آگاهی و مسئول قضایی پرونده مقصرن که همون اول وقتی پی بردن این جنایت رخ داده و پدر و مادر دستگیر شدن تمام و کمال اطلاعات اولیه رو که هنوز برای خودشون مسجل نبود اجازه نشر دادن،از عکس بگیر تا فیلم گفتگو و پرسش و پاسخ از دو متهم،در حالیکه طبق قانون باید این مراحل ابتدایی محرمانه باشه،نتیجه اش شد،آزردن روح بابک و باقی خانواده،و تا الان هم ادامه داره،خدا بعدش رو به خیر کنه،به خدا همه مون مدیون و مسئولیم،برای افشین و آزیتا نمیتونیم جبران کنیم،تا فردای قیامت هم باید صبر کنیم درحالیکه حق الناس از بابک به گردن ماست،تا ازش حلالیت بگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۷ تير ۱۴۰۰
صدای مادررو شنیدم دلم سوخت بعدش ادامه رو خوندم فهمیدم اشتباه کردم واقعا قاضی بودن چه سخته برا خانما بسیار بسیار سخته من باشم ابن حرفا رو بشنوم دلم میسوزه نمیتونم درست تجزیه تحلیل کنم حکم بدم
France
ناشناس
۰۷:۱۵ ۰۸ تير ۱۴۰۰
اینکه تو نمیتونی دلیل نمیشه همه نتونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۸ تير ۱۴۰۰
درست بخون نوشتم نمیتونم ننوشتم همه نمیتونن گر چه اکثر خانم ها عاطفی هستن و براشون کار سختیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۷ تير ۱۴۰۰
چه شیرتوشیری تو این خانواده فساد از درودیوارش میباره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۸ تير ۱۴۰۰
پس حواست به خانواده خودت باشه،نکنه امتحان بشی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۰ تير ۱۴۰۰
لطفا مراقب نحوه کلام و گفتار خودتان باشید،چون بازماندگان این خانواده هم حق حیات دارند،از انصاف به دور است با واژه های خود زندگی را برای ایشان از این که هست تلخ تر کنیم.حرمت رفتگان که دستشان از دنیا کوتاه است و باقی خانواده بر همه ما واجب است.کمی به فکر رنجی که خواهر و برادر بابک عزیز میکشند، باشیم، هر کدام از ما ممکن است روزی مورد آزمایش الهی قرار بگیریم،پس همانگونه که دوست داریم و میپسندیم با خودمان رفتار شود،برخورد کنیم.روح بابک خرم دین و آرزو و فرامرز شاد،خداوند به بازماندگان ایشان صبر بدهد.آمین.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۳۸ ۰۷ تير ۱۴۰۰
آدم حالش بهم میخوره از اینجور آدما...اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۷ تير ۱۴۰۰
علت قتل چی بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۸ تير ۱۴۰۰
خسته نباشی دلاور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۹ تير ۱۴۰۰
طاهرا پدره به کمک همسرش داخل غذاهاشون دارو خواب آور میریزه و بعد از اینکه بیهوش شدن با ضربات چاقو به قتل میرسونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۰ تير ۱۴۰۰
اینکه شما نوشتی میشه نحوه قتل،نه علت قتل،علت قتل هنوز دقیقا معلوم نیست پلیس آخرین بار گفته،دو متهم هر بار در بازجویی ها دلایل مختلفی به عنوان علت قتل بیان میکنن.
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۷ تير ۱۴۰۰
زنه چرا شوهرش رو همراهی کرد اگر با شوهرش مخالف بود چرا فرزندانش رو مطلع نکرد یا هنگامی به دخترش تجاوز کرد ازش شکایت نکرد یا همین بلا رو سرش نیاورد با پچه هاش! ترسیده اعدامش کنن داره زار میزنه انشالله به فجیع ترین شکل ممکن این دو وحشی اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۷ تير ۱۴۰۰
بخاطر مجازات نشدن حاضر به زدن این حرفها شده- باهم ساخت و پاخت کردند عجب وکیلی داشته