سروان رستمی:

راهِ مخدوش کردن پلاک خودرو به حبس ختم می‌شود

رئیس پلیس راهور هندیجان گفت: افرادی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو کرده یا با پلاک تقلبی تردد کنند، به حبس محکوم می‌شوند.

سروان جواد رستمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به فعالان حوزه قضایی گفت: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر کس که در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییر دهد یا پلاک وسیله نقلیه دیگری را به آن الصاق نماید و یا برای آن پلاک تقلبی به کار برد یا چنین وسایلی را با علم به تغییر و یا تعویض پلاک تقلبی مورد استفاده قرار دهد به حبس از ۶ ماه تا یکسال محکوم خواهد شد.

او با بیان اینکه محدودیت تردد از ساعت ۲۲ تا ۴ بامداد همچنان ادامه دارد، افزود: همکاران ما در پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر نهاد‌های انتظامی در شهرستان در صورت مشاهده چنین تخلفی ضمن انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ، فرد خاطی را به مراجع قضایی معرفی خواهند کرد.

سروان رستمی اظهار داشت: از شهروندان انتظار داریم با رعایت قوانین محدودیت و ممنوعیت تردد که به منظور مدیریت کرونا ویروس در هندیجان اعمال می‌شود، ما و کادر درمان را یاری دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار