فرمانده انتظامی شهرستان ملایراز دستگیری باند سارقان حرفه‌ای خودرو و داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمد باقر سلگی فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در راستای مبارزه با سارقان خودرو و داخل خودرو با یک هفته انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و هماهنگی لازم با دستگاه قضائی، مخفیگاه سر دسته یک باند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ملایر دستگیر شد.

او افزود: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی دقیق و منسجم ۴ نفر از همدستان سارق نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان قطعات و اموال مسروقه‌ای شامل ۲ باطری خودرو، آچار آلات کامل، ۳ دستگاه ضبط خودرو، ۲ عدد زاپاس خودرو، جک، آچار چرخ، یک دستگاه پمپ کولر، ترازوی دیجیتالی و مقداری مواد مخدر صنعتی و سنتی و یک قفل پدال خودرو به ارزش ریالی بالغ بر ۳۵۰میلیون ریال کشف شد که متهمان در تحقیقات فنی و تخصصی، به ۱۷فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ سلگی گفت: در این ارتباط با انجام تحقیقات و بررسی بیشتر مشخص شد، که این نفرات همگی سابقه دار بوده که با تشکیل پرونده هر ۵نفر به مرجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ضمن تقدیر از همکاری‌های مجدانه دستگاه قضائی و همکاری در جهت برخورد با سارقان حرفه‌ای از شهروندان ملایری‌خواست تا در صورت مشاهده هر نوع رفتار مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.