افزایش راندمان تولید با فعالیت مجدد کشت و صنعت مغان

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: از زمان آغاز مجدد فعالیت کشت و صنعت مغان شاهد افزایش چشمگیر راندمان تولید بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اسدالله محسن‌زاده، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان صبح امروز در دیدار با رئیس دادگستری شهرستان پارس‌آباد گفت: قوه قضائیه به عنوان بازوی عدالت‌محور نظام جمهوری اسلامی پیشگام بوده و به همین منظور در احیای کشت و صنعت مغان نیز نقش اساسی به دنبال داشته است.

او بیان کرد: از زمان آغاز مجدد فعالیت کشت و صنعت مغان شاهد افزایش چشمگیر راندمان تولید بوده‌ایم که به همین منظور در حوزه زراعت با افزایش ۱۰ تا ۳۰ درصدی و در بخش تولید شیر به رکورد قابل توجهی دست یافته‌ایم که این وضعیت با همین منوال ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در این حوزه با پیش‌بینی‌های به عمل آمده محقق شده و به همین منظور درصدد هستیم برای چابک‌سازی بازار و نیز تحقق اهداف مورد نظر پیشگام باشیم.

محسن‌زاده بیان کرد: شفافیت‌سازی در امور اجرایی یکی از موارد حائز اهمیت است که سبب جلب اعتماد کارکنان و بهبود بازده اقتصادی است که به همین منظور تمهیدات لازم به کارگرفته شده و در رسیدن به اهداف مورد نظر می‌توانیم به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

او تصریح کرد: در این حیث تلاش‌های هیئت مدیره جدید نیز توانسته عامل مهمی برای افزایش تولید و آرامش در شرکت باشد که توانسته‌ایم در این زمینه گام اساسی برای توسعه استان اردبیل برداشته و با رفع موانع و مشکلات اهداف مورد نظر خود را تحقق بخشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.