سردار ظهیری از اجرای یازدهمین مرحله از طرح امنیت اجتماعی محله محور در غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به یازدهمین مرحله از اجرای طرح امنیت اجتماعی محله محور اظهار کرد: این طرح توسط همکاران پلیس آگاهی انجام شد و طی ۷۲ ساعت گذشته ۲۰۰ حکم قضایی به مرحله اجرا درآمد و تعداد ۴۱۳ سارق و مالخر دستگیر شدند و ۱۸ باند متلاشی شد.

وی ادامه داد: ۷۲۹ فقره پرونده و ۱۱۲ خودرو و موتورسیکلت هم در این مرحله از طرح کشف شد. از این ۴۱۳ متهم ۷۰ درصد سابقه دار بودند و همچنین در بحث جعل و کلاهبرداری ۸۲ فقره پرونده کشف شد و ۷۵ نفر نیز دستگیر شدند.

سردار ظهیری بیان کرد: همچنین ۵ فقره قتل کشف شد که در این زمینه ۶ قاتل دستگیر شدند. در حوزه قاچاق کالا که اولویت پلیس غرب تهران است، ۲۸ نفر دستگیر شدند و اقلام کشف شده هم ۱۰۲ هزار و ۳۶۹ قلم کالا با ارزش ۶۶ میلیارد تومان بود و همکاران بنده توانستند ۱۵ خودرو را متوقف کنند که برای قاچاق کالا از آن‌ها استفاده می‌شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به پرونده‌های زمین خواری تصریح کرد: یک قطعه زمین ۱۰ هزار متری متعلق به یک اداره با قیمت ۳۵ میلیارد ریال کشف و تحویل مالک شد.

وی خاطر نشان کرد:ان شاءالله این طرح‌های ما به صورت مستمر و شبانه روزی ادامه خواهد داشت، مردم عزیز هم موارد مشکوک مثل ماینرها، سیم‌های برق و سرقت از باغات را حتما به پلیس اطلاع دهند تا پلیس به موقع بتواند برخورد‌های لازم را انجام دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار