مدیر مخابرات منطقه خوزستان از پایداری شبکه ارتباطی همراه اول در اهواز با نصب و راه اندازی ۳ دکل جدید پرسرعت تلفن همراه خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ادامه گسترش شبکه ارتباطی همراه اول به منظور رفع مشکلات و پوشش حداکثری آنتن دهی با تلاش کارشناسان فنی و متخصص حوزه سیار مخابرات استان، ۳ سایت جدید پر سرعت همراه اول با تکنولوژی ۲G، ۳G و ۴G در مناطق پر ترافیک با هدف توسعه، ارتقاء و افزایش کیفیت شبکه ارتباطات سیار در کلانشهر اهواز نصب و راه اندازی شد.

او افزود: با وارد مدار شدن سایت‌های پرسرعت جدید منطقه رمضان، منازل شهرداری و همچنین سایت جاده‌ای تصفیه قند و شکر به شبکه گسترده همراه اول، سبب رفع مشکلات نقاط کور و تقویت پوشش آنتن دهی و بهره مندی از دیتای همراه با سرعت و کیفیت بالاتر برای مشترکان فراهم شد.

فلاح زاده اظهار داشت: با توجه به وضعیت کرونایی و نیازمندی مردم به دیتای پرسرعت، مخابرات منطقه خوزستان اقدام به نصب و راه اندازی سایت‌های پرسرعت و ارتقای تکنولوژی سایت‌ها به منظور تقویت و پایداری شبکه ارتباطی همراه اول و با هدف بهبود کیفیت و ارائه خدمات مبتنی بر سرویس‌های تلفن همراه کرده است، بطوریکه با پیگیری و مطالبه‌های انجام شده سهم قابل توجهی از توسعه ارتباطات سیار کشور در منطقه خوزستان تاکنون عملیاتی شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: همه سعی و تلاش مخابرات منطقه بر این است که خدمات و سرویس‌های با کیفیت در مواقع لازم و همگام با رشد تکنولوژی به مشتریان ارائه کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.