معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو و مالخر اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سیدشمس الدین میرزکی معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: سوم خرداد امسال پرونده‌ای مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو یک دستگاه خودرو پژو پارس از دادسرای ناحیه ۳۴ تهران به اداره بیستم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: شاکی پرونده مدعی شد که خودروی پژو پارس ام را جلوی درب منزل پارک کرده بودم و ساعت ۱۰ صبح وقتی مراجعه کردم متوجه شدم محتویات صندوق عقب خودرو شامل ویلچر، پمپ باد برقی، جک و زاپاس توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: کارآگاهان با بررسی میدانی صحنه سرقت و تحقیقات میدانی بدست آوردند که سارق با یک دستگاه خودروی پراید به محل سرقت مراجعه و علاوه بر سرقت اموال شاکی، تعدادی لوازم خودرو نیز از یک دستگاه خودرو پژو دیگری سرقت کرده است.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی، هویت سارق به نام فریدون ۳۸ ساله شناسایی و مشخص شد متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عناوین مجرمانه ۹ بار روانه زندان شده است.

سرهنگ میرزکی به شناسایی مخفیگاه متهم در جنوب تهران اشاره کرد و گفت: متهم در مخفیگاهش دستگیر و تعدادی لوازم خودرو از این مکان کشف شد.

وی با اشاره به اینکه، متهم در بازجوئی‌های پلیسی معترف شد، شش ماه قبل از زندان آزاد شده است و برای تامین هزینه مواد مخدر و خرج روزمره اش در محدوده جنوب تهران لوازم داخل سرقت و اموال سرقتی را به مالخر می‌فروخته است، اضافه کرد: با شناسایی مالخر اموال مسروقه، دومین متهم پرونده نیز در عملیات مستقل دیگری دستگیر شد.

سرهنگ میرزکی گفت: با توجه به دستگیری سارق و مالخر پرونده و اعتراف به ده‌ها فقره سرقت داخل خودرو، متهمان با صدور قرار قانونی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره بیستم قرار دارند.


بیشتر بخوانید

انهدام باند ۵ نفره سرقت خودرو در شمال تهران

سرقت از اماکن پایتخت با خودروهای سرقتی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۸ تير ۱۴۰۰
شما جان من بزن دو تا دستشو بشکن، چند روز نتونه از دستش استفاده کنه ادب میشه.
آخرین اخبار