از آغاز واکسینا‌سیون کرونا در چهارمحال و بختیاری، تاکنون ۶۵ هزار و ۳۴۷ دوز واکسن علیه بیماری کووید۱۹ به گروه‌های هدف تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از آغاز طرح واکسیناسیون کرونا در استان، در مجموع و در دو فاز اول و دوم، ۶۵ هزار ۳۴۷ دوز واکسن علیه این بیماری تزریق شده است.

او افزود: از این تعداد در فاز اول تزریق واکسن، ۹ هزار و ۴۶۱ دوز کادر درمان، چهار هزار و ۶۲۰ دوز کادر بهداشت، ۵۸۸ دوز فوریت‌ها، یک هزار و ۱۰۰ دوز جانبازان بالای ۵۰ درصد و دو هزار و ۸۲۴ دوز بیمار خاص علیه این بیماری واکسن دریافت نمودند.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: همچنین ۵۳ دوز به کارمندان آرامستان‌ها، ۳۹۴ دوز پاکبانان، ۹۲۴ دوز کارمندان بخش خصوصی و کارکنان ستادی، دو هزار و ۲۷۸ دوز کارکنان نظام پزشکی، ۲۵۰ دوز مددجوی بهزیستی و یک هزار و ۱۵۸ دوز به دانشجوی علوم پزشکی و ۴۶۸ دوز به اعضای جمعیت هلال‌احمر استان واکسن کرونا تزریق شده است.

او ادامه داد: در فاز دوم تزریق واکسن نیز ۱۳ هزار و ۶۷۵ دوز گروه سنی ۷۰ تا ۷۵ سال، ۱۰ هزار و ۳۱۶ دوز گروه سنی ۷۵ تا ۷۹ سال و ۱۷ هزار و ۲۳۸ دوز در گروه سنی بالای ۸۰ سال واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.