معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: براساس آزمایش های کرونا در شبانه روز گذشته ۲۷ بیمار مبتلا به کرونا شامل ۱۲ بستری و ۱۵ بیمار سرپایی در خراسان جنوبی شناسایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۱۰۰ آزمایش تشخیص کرونا دیروز در استان انجام شد که در مجموع ۲۷ بیمار کرونای شامل ۱۲ بستری و ۱۵ بیمار سرپایی شناسایی شدند.

 او افزود: از ۲۷ بیمار جدید، ۱۱ نفر از بیرجند، ۷ نفر از نهبندان، ۴ نفر از سربیشه و ۲ نفر از فردوس و از شهرستان‌های درمیان، طبس و قائنات هر کدام یک بیمار بودند.

مهدی زاده گفت: همچنین از ۲۵۴ تست سریع کرونا ۵۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۱۶۳ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۵۴ نفر کرونا مثبتند.

مهدی زاده گفت: از این تعداد ۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۱ نفر نامساعد است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۴۱ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۵۰ بیمار شامل ۱۲ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تا دیروز ۶۱ هزار و ۶۲۸ تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که ۲۱ هزار و ۹۷۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

مهدی زاده افزود: در شبانه روز گذشته فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در خراسان جنوبی با ثبت یک مورد جدید به ۹۱۹ نفر رسید.

انتهای پیام / ط ا

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید 19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.