معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مورد مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم سالگرد تاسیس رادیو ورزش گفت: ۲۳ سالگی رادیو ورزش را به تمامی افرادی که در این رادیو ایفای نقش می‌کنند، تبریک می‌گویم. در گذشته این افتخار نصیب من شده بود که در رادیو ورزش حضور داشته باشم. رسانه در توسعه ورزش نقش موثری دارد. باید بتوانیم مردم را به ورزش کردن دعوت کنیم. یکی از چالش‌های امروز جامعه ما، کم تحرکی است و یکی از نقش‌های مهم رسانه، می‌تواند آگاهی بخشی باشد. می‌توانیم از ظرفیت رسانه برای توجه مردم به ورزش، کمک بگیریم. مردم علاقه‌ دارند رویداد‌های ورزشی (مسابقات فوتبال داخلی و خارجی) را دنبال کنند. توسعه ورزش بدون رسانه، امکان پذیر نیست. یکی از ارکان کمی و کیفی ورزش، رسانه است.

او در خصوص ورزشکاران دوپینگی اظهار کرد: این موضوع مربوط به فدراسیون پزشکی ورزشی است و مسئولان این فدراسیون باید درباره دوپینگ توضیح دهند. سوختن با نسوختن سهمیه المپیک، بستگی به حکمی دارد که صادر می‌شود. تلاش می‌کنیم که حکم را سبک‌تر کنیم، اما با توجه به زمان اندکی که تا المپیک داریم، بعید می‌دانم که در کاراته بتوانیم این سهمیه را به دست بیاوریم.

خصوص سازی استقلال و پرسپولیس، در حال نهایی شدن است

حمیدی در مورد بحث خصوص سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: قطعا این کار از طرف وزارت ورزش و جوانان تمام شده است. همه اقدامات در این زمینه در حال نهایی شدن است. اصل خصوصی سازی بر عهده وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی است. امیدوارم این کار هر چه سریع‌تر انجام شود.

او در مورد تجمع امروز هواداران استقلال مقابل ساختمان قوه قضایی گفت: مسئله هیئت مدیره باشگاه استقلال، باید در جمع اعضای هیئت مدیره این باشگاه، حل و فصل شود. چالش‌هایی وجود داشت. وزارت ورزش به مشکلات استقلال ورود کرد. ناهماهنگی بین اعضای هیئت مدیره استقلال وجود داشت. هفته قبل، وزارت ورزش برای رفع مشکلات تیم فوتبال استقلال، اعضای جدید هیئت مدیره این تیم را منصوب کرد. امیدوارم با این ترمیمی که صورت گرفته، آرامش به استقلال بازگردد و هواداران این تیم، به آینده خوشبین باشند. ان شاالله مشکلات استقلال حل خواهد شد و جای نگرانی وجود ندارد.

او در مورد اینکه آیا مددی در استقلال می‌ماند یا خیر تصریح کرد: این موضوع، بیش از اندازه بزرگ نشان داده می‌شود. موضوع رفتن یا ماندن مددی (مدیر عامل استقلال) روی سکوهای هواداری مشخص نمی شود. موضوع رسول پناه و مددی، با یکدیگر متفاوت است. دغدغه ای که هواداران استقلال نسبت به ایجاد آرامش در باشگاه استقلال دارند، همان دغدغه وزارت ورزش است. برخی از دوستان بعد از اینکه از باشگاه استقلال خارج شدند، کم لطفی کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
تیم سوگولی نبایدکوچکترین حاشیه ای دور وبرش باشه. عجببببب
آخرین اخبار