پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه مراسم بیست و سومین سالگرد تاسیس رادیو ورزش گفت: رادیو ورزش، خبر‌های خوب و پر انرژی به شنونده می‌دهد. خبر‌های این رادیو، به روز است و اطلاع رسانی خوبی دارد. سالگرد تاسیس رادیو ورزش را تبریک می‌گویم.

او در مورد تقابل استقلال و پرسپولیس در رقابت های جام حذفی گفت: پرسپولیس پیشرفت خوبی داشته و روز به روز در حال بهتر شدن است. سرخ پوشان به قهرمانی لیگ برتر نزدیک‌ شده اند. اعتقاد دارم پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد. سرخ پوشان تیم یک پارچه‌ای دارند و انسجام خوبی در این تیم حاکم است. کادر فنی پرسپولیس، می‌داند به چه نحوی از بازیکنان بازی بگیرد.

او در مورد اینکه در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ (جام ملت‌ها اروپا) طرفدار چه تیمی است اظهار کرد: فرانسه را دوست دارم، اما متاسفانه، دیشب توسط تیم ملی فوتبال سوئیس حذف شدند.

اسکوچیچ نتایج ایده آلی با تیم ملی فوتبال گرفت

ابوالقاسم پور در خصوص ابقای دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران گفت: در این مقطع اگر می‌خواستیم سرمربی را جا به جا کنیم، به تیم ملی لطمه وارد می‌شد. یکی از کار‌های خوب فدراسیون فوتبال ابقا اسکوچیچ است. گل محمدی، دایی و دیگر دوستانم، مربی‌های خوبی هستند، اما در این مقطع نباید مربی‌ عوض می‌شد. بازیکنان تیم ملی، به سیستم اسکوچیچ عادت کرده اند و این موضوع می‌تواند به سود ما باشد. اسکوچیچ نتایج ایده آلی با تیم ملی گرفته است. حق اسکوچیچ  بود که ابقا شود.

او در مورد دیدار فردای پرسپولیس و گل گهر در لیگ برتر اظهار کرد: گل گهر مربی خوبی به نام قلعه نویی دارد. پرسپولیس نباید این تیم را دست کم بگیرد. استقلال توانست گل گهر را به سختی از میان بردارد. گل گهر تیم بسیار خطرناکی در حمله است و می‌تواند برای پرسپولیس درسر ایجاد کند. نباید فریب نتایج گذشته این تیم را خورد. گل گهر برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، باید سرخ پوشان را شکست دهد. معتقدم دیدار جذاب و تماشاگر پسندی خواهد شد. پرسپولیس می‌تواند با شکست دادن گل گهر، به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک تر شود.

ابوالقاسم پور در خصوص تیم های پایه پرسپولیس گفت: تصمیمات خوبی در این باره گرفته شد. مربیان جوانی مانند حلالی، خلیلی و بزیک، مربی تیم های پایه پرسپولیس شدند. پنجعلی زحمت زیادی برای تیم های پایه پرسپولیس کشید، امیدوارم در جای دیگر، از پنجعلی استفاده کنند. در چند سال آینده، از تیم‌های پایه پرسپولیس، خبرهای بیشتر می شنویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار