نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: کنکور ۱۴۰۰ با رقابت یازده هزار و ۶۶۹ داوطلب در استان سمنان از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: آزمون امسال هم با حفظ و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به مدت چهار روز در پنج گرروه آزمایشی برگزار می‌شود.

پرویز ملک زاده با بیان اینکه امسال ۶۰ درصد داوطلبان خانم‌ها و ۴۰ درصد آقایان هستند گفت: داوطلبان گروه هنر چهارشنبه نهم تیر، گرو‌های ریاضی و انسانی پنجشنبه دهم تیر، گروه تجربی جمعه یازده تیر و گروه زبان خارجی شنبه دوازدهم تیر به رقابت می‌پردازند.

ملک زاده از کاهش سه و هفت صدم درصدی داوطلبان استان نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: بیشترین داوطلبان با چهار و هزار ۵۰۰ نفر در گروه علوم تجربی شرکت کرده اند.

ملک زاده گفت: کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۶ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در مرکز چاپ و انتشارات در پردیس شماره یک دانشگاه واقع و از روز سه شنبه ۸ تیر صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ فعال است.

پرویز ملک زاده اقدامات انجام شده ایمنی و بهداشتی برای برگزاری آزمون سراسری را یاد آور شد و افزود: ضد عفونی حوزه‌های قبل و بعد از آزمون، استفاده الزامی از ماسک، تامین محلول‌های ضد عفونی در حوزه‌های امتحانی و رعایت فاصله گذاری یک و نیم متر از جمله اقدامات صورت گرفته است.

ملک زاده از داوطلبان خواست روز آزمون ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به جز کارت ورود به جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار و چند مداد، پاک‌کن و مداد تراش هیچ وسیله اضافه دیگری (مانند موبایل، کیف، جزوه و ...) با خود به همراه نیاورند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.